Gå til innhold

Vaskemaskin og vekt på klær

waxo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest vaskemaskinfrøknå

Vått.

Fikk iallefall jeg beskjed om når vi kjøpte ny for en måneds tid siden

Det er feil. Det er tørt tøy det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde eg ikkje brydd meg med hadde eg vært deg, stapp inni det du får plass til.

Det er vel egentlig det jeg alltid har gjort i alle år også. Derfor jeg ikke kunne gi han noe klokt svar helt av meg selv :-)

Jeg stapper inn og det blir sikkert rent nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vått.

Fikk iallefall jeg beskjed om når vi kjøpte ny for en måneds tid siden

Men da er jeg så vanskelig at jeg spør, hvor vått?

Det er jo forskjell på sentrifugevått og rennende vått tøy.

Og hvis det er tilfelle med at det er vått tøy som menes, stakkar gamlemaskin min som bare tok 5,5 kg. Stappet jo inn store dyner i den.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørt må det vel være - hvordan i all verden skal man vite hvor tungt tøyet er når det er vått, da ligger det jo i maskina alt! ;o)

Sant nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørt må det vel være - hvordan i all verden skal man vite hvor tungt tøyet er når det er vått, da ligger det jo i maskina alt! ;o)

For ikke å snakke om at det er stor forskjell på vekten på dryppende vått tøy og sentrifugert tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...