waxo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Når det står på vaskemasinen at den tar 7 kg klær, er det da ment tørt eller vått tøy? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskemaskinfrøknå Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Tørt. Tusen takk :-) Gubben lurte og jeg kjente at jeg ikke kunne svare på det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskemaskinfrøknå Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tusen takk :-) Gubben lurte og jeg kjente at jeg ikke kunne svare på det :-) Bare hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna72 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vått. Fikk iallefall jeg beskjed om når vi kjøpte ny for en måneds tid siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det hadde eg ikkje brydd meg med hadde eg vært deg, stapp inni det du får plass til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskemaskinfrøknå Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vått. Fikk iallefall jeg beskjed om når vi kjøpte ny for en måneds tid siden Det er feil. Det er tørt tøy det er snakk om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Det hadde eg ikkje brydd meg med hadde eg vært deg, stapp inni det du får plass til. Det er vel egentlig det jeg alltid har gjort i alle år også. Derfor jeg ikke kunne gi han noe klokt svar helt av meg selv :-) Jeg stapper inn og det blir sikkert rent nok :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Vått. Fikk iallefall jeg beskjed om når vi kjøpte ny for en måneds tid siden Men da er jeg så vanskelig at jeg spør, hvor vått? Det er jo forskjell på sentrifugevått og rennende vått tøy. Og hvis det er tilfelle med at det er vått tøy som menes, stakkar gamlemaskin min som bare tok 5,5 kg. Stappet jo inn store dyner i den....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tørt må det vel være - hvordan i all verden skal man vite hvor tungt tøyet er når det er vått, da ligger det jo i maskina alt! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Tørt må det vel være - hvordan i all verden skal man vite hvor tungt tøyet er når det er vått, da ligger det jo i maskina alt! ;o) Sant nok :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tørt må det vel være - hvordan i all verden skal man vite hvor tungt tøyet er når det er vått, da ligger det jo i maskina alt! ;o) For ikke å snakke om at det er stor forskjell på vekten på dryppende vått tøy og sentrifugert tøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.