Gjest lilletuulla Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg har holdt på med en mann nå i nesten 2 måneder. Det var kjærlighet ved første blikk. Vi går så godt overens, og han er drømmemannen. Så omtenksom og snill og kjekk og alt. Han er ikke flink å snakke om følelser og slikt, så det er meget sjelden at han snakker om følelser, gir komplimenter osv. Men han har et veldig tydelig kroppspråk, som gjør at hver gang vi er i lag, føler jeg meg elsket. MEN, allikevel er jeg livredd for at han skal såre meg, for det er så typisk menn! At han bare vil ha sex eller noe slikt. Og så er det en greie, og det er at jeg har googlet han, og da fant jeg en profil inne på en slik "hot or not side", der man kan ta kontakt med folk man synes er hot og slikt. Kontoen hans er tydeligvis gammel, men jeg ser at han innimellom har vært innppå og forandret bilde og slikt. HVORFOR??? Jeg mener, hvis han er glad i meg, hvorfor er han aktiv bruker der inne??? Jeg har ikke helt lyst å spørre han heller... Tror dere jeg kan stole på han selv om? Er dette bare en filleting jeg urde overse?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Spør ham da vel. Bare si at du googlet ham for moro skyld og fant denne profilen og ser at han er aktiv på den fremdeles. 0 Siter
Yeah_Right! Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Dette tror jeg er nokså uskyldig moro fra hans side. Upassende i et fast forhold, kanskje.. men nå har ikke dere kjent hverandre så lenge. 0 Siter
spiky Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde gjort som Lillemus foreslår. Spør han rett ut. Det er vanlig å google kjæresten sin. Jeg syns at etter 2 mnd er man ihvertfall opptatt, om ikke dere har blitt enige om noe annet. Gudene skal vite at jeg syntes min kjæreste var det når vi hadde vært sammen i 2 mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.