nick Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Starter dag 6 med kronisk diarè. To boller suppe, litt brød, masse vann, te med masse sukker. Det er ikke så mye å skryte av i denne perioden. Legen i morgen igjen. Trenger forlenget sykemelding. Jeg har følt meg bedre, det skal innrømmes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Åh huff Hett tips ved barns omgangssyke er 50/50 blanding av Farris og Eplemost for å få i seg litt sukker og salter som kroppen mister. Kan jo være verd å ta med seg. Må være noe skikkelig svineri du har fått i deg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Du får i det minste renska tarmen, se det positive oppi all elendigheten. 0 Siter
Gjest kokt hvit fisk skal være bra næring. Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Tror ikke det er noe du har spist, men at det er noe som "går".. Kjenner en annen person som har hatt diare i tre dager og det bare flyter og ingen kontroll. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Slikt er slitsomt! Du må få i deg væske, så farris og juice blandet er bra, da får du både salt og søtt. Du kan også drikke brus, ikke light for du trenger sukkeret. God bedring! Om du mistenker at dette er pga fisken så be om avføringsprøve for å sjekke om det er infeksjon. Er det omgangsyke så henger det også noen ganger lenge i dessverre. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 God bedring nick! Prøv å underholde oss litt inni mellom visittene ved Porsgrund Porselen, da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Nei så kjipt.... Det tar virkelig på kreftene og humøret vil jeg tro. Riktig god bedring da! Farris og eplemost 50/50 er bra for kroppen din. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Stakkars deg, høres ikke gøy ut! Men sukker er elendig for løs mage, så skal du drikke te bør du minimere sukkeret oppi.. Er det ikke blåbærsaft som skal være så bra for diare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.