Gå til innhold

Hva ønsker deres 11 årige gutt seg til jul?

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Han har laget en liste altså, men lurer på om det kanskje kan dukke opp noen lure ideer her inne som ikke jeg eller han har tenkt på:o)

Han har listet opp endel, men det er mest klær (er litt merkebevisst sjø), innebandykøller og tilbehør, xbox spill, Ipod.

Noen andre som har lure tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Sønnen min på 10,5 år ønsker seg godlukt, fiskestang og et spill som heter noe sånt som Monopol kredittkort. Så vet jeg han ønsker bøker i serien Rampete Robin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 10,5 år ønsker seg godlukt, fiskestang og et spill som heter noe sånt som Monopol kredittkort. Så vet jeg han ønsker bøker i serien Rampete Robin.

Har du lest Spy-diktet til Rampete Robin? *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Borg truser, Sportsutstyr, dvs fotballstrømper, Shortser, joggebukser, hansker, luer. Playstation spill, wii spill, tøffe klær.

Dette er bare noe fra ønskelisten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slalombriller, goretexhansker, Rampete Robin-bøker, NDSspill, kul lue, Volcomsekk, AC/DC-t-shirt, tøffe hettegensere, gode tegnesaker, malerskrin.

Han er 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227259028' post='4020493]

Har du lest Spy-diktet til Rampete Robin? *hehe*

Nei, det har jeg ikke. Høres ut som noe min sønn ville likt ;o) I hvilke av bøkene er det diktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Høres ut som noe min sønn ville likt ;o) I hvilke av bøkene er det diktet?

Rampete Robins store fæle bok.

"Jeg må kaste opp", heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227259797' post='4020521]

Jeg tror det er et godt tips å kjøpe den boka :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Borg truser, Sportsutstyr, dvs fotballstrømper, Shortser, joggebukser, hansker, luer. Playstation spill, wii spill, tøffe klær.

Dette er bare noe fra ønskelisten hans.

Min sønn ønsker seg også Bjørn Borg boxere, men disse lages ikke lenger visstnok, og det er sååå ergelig! Han "sægger" jo, og trenger kule boksere!

Har sett noen quicksilver, BULA osv, så det får duge det da, men fy for en pris, 200,- pr stk... Da får han bruke de på begge sider:o)

Jeg kjøpte noen på nett her for en stund tilbake, de var merket med str 140, men de er mer som 116/122, så de får han ikke brukt, så jeg sitter her med tre stk Bjørn Borg Boxere i feil str da, ikke var de ekte heller, kostet 120,- pr stk, men det spiller egentlig ingen rolle:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227259298' post='4020504]

Slalombriller, goretexhansker, Rampete Robin-bøker, NDSspill, kul lue, Volcomsekk, AC/DC-t-shirt, tøffe hettegensere, gode tegnesaker, malerskrin.

Han er 8 år.

Sekk ja, der sa du noe, en kul sekk! Han liker Volcom, DC ol, så det var et godt tips:o)

Kul lue er jo genialt, han har noen DC luer, men er alltids kult å ha noen å bytte med...

Og skikkelig gode hansker til snowboard og slalom er jo lurt, hmmm og kanskje noe ullundertøy og?

Takk for gode tips:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227259797' post='4020521]

* noterer den boka på bannlyst-lista *

Junior vet at moren hans har litt oppkast-fobi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er et godt tips å kjøpe den boka :o)

Muligt der er meget stor forskel på læsefærdighederne her. Men Rampete Robin til en 11 åring?????

Ville hellere foreslå Fantasy bøger ala Narnia, Harry Potter og Eragon. Hos os er det 6 åringen og 9 åringen som er optaget af Rampete Robin mens 12 åringen er optaget af helt andre bøger. Men så er de jenter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligt der er meget stor forskel på læsefærdighederne her. Men Rampete Robin til en 11 åring?????

Ville hellere foreslå Fantasy bøger ala Narnia, Harry Potter og Eragon. Hos os er det 6 åringen og 9 åringen som er optaget af Rampete Robin mens 12 åringen er optaget af helt andre bøger. Men så er de jenter da.

Enig.

Legger til Hobbiten og Ringenes Herre. Og Phenomena-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 13-åring ønsker seg Asus eee pc, pondus-abonement, klær fra Rockshop (har fått ønskeliste med linker til de bestemte klærne :-) ), litlebigplanet-spill til ps3 og ei kasse med julebrus ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* noterer den boka på bannlyst-lista *

Junior vet at moren hans har litt oppkast-fobi...

Den boka er artig. Litt oppkast i diktform skaper bare latter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sønnen min har hatt leseproblemer. Derfor har vi valgt slike bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn ønsker seg også Bjørn Borg boxere, men disse lages ikke lenger visstnok, og det er sååå ergelig! Han "sægger" jo, og trenger kule boksere!

Har sett noen quicksilver, BULA osv, så det får duge det da, men fy for en pris, 200,- pr stk... Da får han bruke de på begge sider:o)

Jeg kjøpte noen på nett her for en stund tilbake, de var merket med str 140, men de er mer som 116/122, så de får han ikke brukt, så jeg sitter her med tre stk Bjørn Borg Boxere i feil str da, ikke var de ekte heller, kostet 120,- pr stk, men det spiller egentlig ingen rolle:o)

han har hatt sine i 1 år nå og de har blitt brukt MYE! De ser akkurat like fine ut. God kvalitet koster penger. Nå har lillebror arvet en og DET er stor sats;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...