Gjest vaskespørsmål Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 gutten min har sluttet med bleie nylig. Han er helt renslig nå. Vi lurer på hvordan vi gjør med underlivsvask? Han dusjer/bader to ganger i uka. trenger barn daglig vask av tissen? Rompa vasker vi når han har "rester". bytter undertøy hver dag. etter han har bæsjet tørker jeg han med vått papir. Man skal vel ikke vaske under forhuden på så små? Bruker asan foran og bak i dusjen. Er grønn på dette, siden jeg daglig vasket han i vasken når han brukte bleie. Han er litt stor for vasken nå Jeg har ikke snopp, og gubben dusjer hver dag, hvis ikke drar han forhuden tilbake, men det er jo forskjell på en voksen mann og en liten tass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Min søsters treåring (gutt) blir dusjet hver kveld. Våre tre jenter blir og dusjet/ vasket/ badekaret hver kveld. Synes det lukter litt "sur tiss" av dem etter en dag på skolen og barnehagen. En kjapp spylings med litt asan bruker vi og min søster på gutten sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irritert mamma Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har du fått vasking på hjernen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.