Gå til innhold

Zyprexa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge slitt med angst og er i behandling med zyprexa, noen som vet noe om denne medisinen? Noen posetivt, negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg la på meg 20 kg på et år,var slapp og tung i kroppen. Har ikke så mye positivt og si om det.

Skrevet

Jeg hadde ikke utsatt meg selv for zyprexa hvis jeg hadde kun angst. Da finnes det andre medisiner som er like bra eller bedre.

Som psykosemedisin derimot er den det mange mener er den beste. Jeg har gått på zyprexa i 6 år og har lagt på meg 13 kg.

Gjest zyprexaa
Skrevet

Man må være litt kalori tenkende, men de hjelper på angst. Bedre enn benzo faktisk.

Gjest zyprexaa
Skrevet

jeg la på meg 20 kg på et år,var slapp og tung i kroppen. Har ikke så mye positivt og si om det.

fikk du veldig matslyst, eller bare kom kiloene?

Gjest enteneller
Skrevet

fikk du veldig matslyst, eller bare kom kiloene?

Hvis du er blant dem som får økt matlyst kommer det med det samme og uavhengig av dose. Du vil ikke være i tvil. Hvis ikke er du trygg nok og må passe deg i likhet med oss alle...

Gjest zyprexaa
Skrevet

Hvis du er blant dem som får økt matlyst kommer det med det samme og uavhengig av dose. Du vil ikke være i tvil. Hvis ikke er du trygg nok og må passe deg i likhet med oss alle...

Jegt har lagt på meg mange kilo siden jeg begynte, men har ikke hatt såkalt "ulvehunger". Jeg har vel ikke passet meg nok. skeiet skikkelig ut i helgene:=((

Vet du om det går an å slanke seg mens man bruker zyprexa?

Skrevet

Man må være litt kalori tenkende, men de hjelper på angst. Bedre enn benzo faktisk.

Takker for svar, jeg er klar over at matlysten øker, men har bare lest at mulige bivirkninger er grønn stær, er det noen som har opplevd dette? Jeg får en enorm søvntrang på disse pillene.

Gjest zyprexaa
Skrevet

Takker for svar, jeg er klar over at matlysten øker, men har bare lest at mulige bivirkninger er grønn stær, er det noen som har opplevd dette? Jeg får en enorm søvntrang på disse pillene.

grønn stær var nytt for meg.Hvor stor dose bruker du? Ser du dette innlegget NHD - vær så snill og svar og gi en kommentar om man virkelig kan bli blind av disse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...