Gjest får barna i samme barnehage Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. vi er så heldige at vi har fått plass til begge barna i samme barnehage nå. Men vi må jo da si opp den ene plassen, så det jeg lurer på nå er: kan oppsigelsen av barnehageplassen skje via e-post eller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har aldri hørt om at man må si opp en plass, når man har fått ny plass i en annen bhg. Det er vel i samme kommune? Jeg bare sa i fra at vi skulle bytte. Ingen problemer med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ihvertfall her Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har aldri hørt om at man må si opp en plass, når man har fått ny plass i en annen bhg. Det er vel i samme kommune? Jeg bare sa i fra at vi skulle bytte. Ingen problemer med det. Men det er jo bare en liten andel av barnehagene som er kommunale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men det er jo bare en liten andel av barnehagene som er kommunale? Omvendt her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her må vi si opp plassen i barnehagen selv om vi bare bytter barnehage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tar oppsigelser på e-post, vet ikke hva andre gjør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.