Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 For en tid tilbake ba jeg om tips til gode frokostmåltider på ukedagene. Jeg er sjelden fysen på brødmat så tidlig på morgenen, men mat MÅ jeg ha før jobb. Jeg fikk masse gode tips ) Nå gleder jeg meg til frokost hver morgen - og frokosten består av smoothie med nesten ei halv pakke frosne blåbær og jordbær, ca 4 ss yoghurt naturell, ca. 3 dl havregryn og appelsinjuice. Nyyyydelig!! Det er best med litt mer blåbær enn jordbær, så blir smoothien søtere. Dessuten er havregryn veldig viktig for metthetsfølelsen og jeg holder meg mett helt til lunsj på jobb. Den eldste datteren min og jeg tar et stort glass smoothie til frokost og setter i tillegg et par-tre store glass i kjøleskapet. Veldig godt med noe sunt i magen før man får laga middag på ettermiddagen:) 0 Siter
adelie Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hiver du bare alt oppi en maskin? Hva slags? Og kverner du gryna også? Fikk lyst til å prøve, jeg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hiver du bare alt oppi en maskin? Hva slags? Og kverner du gryna også? Fikk lyst til å prøve, jeg Jeg hiver alt i blenderen og havregryna knuses oppi der, så det blir en litt tykk drikke. Deilig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.