Gjest vaskedame Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ikke rett forum det her, men det er så mange fornuftige mennesker her. Jeg har ett , for meg, STORT problem. For ikke lenge siden byttet vi ut vårt dusjkabinett med ruglete glassvegger, til et med glatte, blanke glassvegger. Og jeg blir snart sprø. Hvordan i all verden skal jeg få fine blanke vegger i kabinettet mitt? Jeg vasker og vasker, og tror jeg har prøvd ALT av vaskemidler og vasketips, men et par timer etter at det er vasket ser jeg store sjolder der jeg nettopp har vasket. Dusjkabinettet mitt ser slett ikke flott og nytt ut, men velbrukt og uvasket. Hvas bruker dere for å få fine blanke og ikke minst HELT RENE vegger i kabinettet deres? VELDIG takknemlig for svar og tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilken vaskeanbefaling fulgte med dusjkabinettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg synes Jif bad fungerer veldig fint, men også en blanding med zalo og annet vaskemiddel. Jeg spyler godt etter vaskingen, og helt til slutt bruker jeg nalen. Det er viktig Vi har også helt glatte glassdører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da er det helt klart feil forum! ''Og jeg blir snart sprø.'' Prøv under psykiatriforumet du. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskedame Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da er det helt klart feil forum! ''Og jeg blir snart sprø.'' Prøv under psykiatriforumet du. :-) Ikke SÅ sprø.........tror jeg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nylonvask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi bruker Jif, enten sånn badespray-sak eller vanlig jif. Vi bruker nalen etter hver dusj, og da ser det sånn noen lunde greit ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjøp eget produkt. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bruker porsgrund sin egen rengjøringsmiddel for glasskabinetter. Koster 100 kr. for en flaske på baderomsforretninger og varer lenge. Spyl først, såpe inn med myk fille og spyl av. Enkelt og greit. Gjør dette før du dusjer en gang i blant og du gjør to ting på en gang! Nal er greit å bruke etter dusjing, begynte med det, men gadd ikke lenger. Selvsagt avhenging av hvor mange som dusjer daglig hvor svart det blir. Men hos oss bruker vi dusjer nesten en gang pr. dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Zalo og salmiakk! Vask godt med klut, og tørk deretter med en poelingsklut i mikrofiber! Garantert blankt, og uten dråper og "spor"! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke favorittjobben Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har brukt både Jif og Porsgrunn sin. Dersom man bruker Porsgrunn regelmessig, tror jeg den er bra og veldig enkel. Synes det holder lenge å vaske en gang i uka, da er den ren nok for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rengjøringsmiddel i sprayform, sterkt parfymerte eller kjemiske greier med mer er bare å glemme for oss astmatikere. Derfor ble jeg lettet da jeg oppdaget hva "Swiffer magic eraser" gjorde for dusjvegger og fliser. Såh! Det var dagens lille reklame. Men reint blir det, og uten lukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Enjoprodukter, kanskje? Vaske med "grov" mikrofiberhanske, evt. kombinert med kalkfjerner (homeparty-produkter) - såpe- og parfymefritt alternativ, iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskedame Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tusen takk for mange nyttige tips. Noen av dem skal prøves ut ved neste vaskerunde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.