Gå til innhold

vask av dusjkabinett

Gjest vaskedame

Anbefalte innlegg

Gjest vaskedame

Ikke rett forum det her, men det er så mange fornuftige mennesker her. Jeg har ett , for meg, STORT problem. For ikke lenge siden byttet vi ut vårt dusjkabinett med ruglete glassvegger, til et med glatte, blanke glassvegger. Og jeg blir snart sprø. Hvordan i all verden skal jeg få fine blanke vegger i kabinettet mitt? Jeg vasker og vasker, og tror jeg har prøvd ALT av vaskemidler og vasketips, men et par timer etter at det er vasket ser jeg store sjolder der jeg nettopp har vasket. Dusjkabinettet mitt ser slett ikke flott og nytt ut, men velbrukt og uvasket. Hvas bruker dere for å få fine blanke og ikke minst HELT RENE vegger i kabinettet deres? VELDIG takknemlig for svar og tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg synes Jif bad fungerer veldig fint, men også en blanding med zalo og annet vaskemiddel.

Jeg spyler godt etter vaskingen, og helt til slutt bruker jeg nalen. Det er viktig :) Vi har også helt glatte glassdører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kjøp eget produkt.

Bruker porsgrund sin egen rengjøringsmiddel for glasskabinetter. Koster 100 kr. for en flaske på baderomsforretninger og varer lenge.

Spyl først, såpe inn med myk fille og spyl av. Enkelt og greit.

Gjør dette før du dusjer en gang i blant og du gjør to ting på en gang!

Nal er greit å bruke etter dusjing, begynte med det, men gadd ikke lenger. Selvsagt avhenging av hvor mange som dusjer daglig hvor svart det blir. Men hos oss bruker vi dusjer nesten en gang pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke favorittjobben

Jeg har brukt både Jif og Porsgrunn sin. Dersom man bruker Porsgrunn regelmessig, tror jeg den er bra og veldig enkel. Synes det holder lenge å vaske en gang i uka, da er den ren nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rengjøringsmiddel i sprayform, sterkt parfymerte eller kjemiske greier med mer er bare å glemme for oss astmatikere. Derfor ble jeg lettet da jeg oppdaget hva "Swiffer magic eraser" gjorde for dusjvegger og fliser. Såh! Det var dagens lille reklame. Men reint blir det, og uten lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enjoprodukter, kanskje? Vaske med "grov" mikrofiberhanske, evt. kombinert med kalkfjerner (homeparty-produkter) - såpe- og parfymefritt alternativ, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...