waxo Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Uff da, stakkars liten. Min yngste sønn gjorde noe sånt når han var mindre han også Tok med en ung dame og aket ned en lang bakke, hadde ikke vett på å stoppe og kjørte rett i plankegjerdet til naboen i bunnen av bakken Han hadde tydeligen snudd på hodet da han krasjet for han slo halve ansiktet Kom gråtende hjem med ei nabodame og mens han satt på benken og jeg snakket med legevakta så hovnet halve ansiktet opp slik at han så helt skjev ut og han ble mørk lilla Legevakta trodde han hadde fått brist i kinnbenet og ba meg komme ned Ingen brudd, kun litt skrubbsår og allerede på kvelden var både hevelse og farge roet seg betraktelig Skikkelig skremmende men det gikk jo bra for oss Ønsker din lille god bedring da Godt når det går forholdsvis greit og ikke er store skader for livet. Men unga lærer nok litt av dette også, tviler iallefall på at gutten min aker ned fjellskrenter på en stund...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 ai ai :-( Var vel ratt noe sånn jeg sa også :-) Plukket han opp og sa så pent jeg kunne at vi nok måtte en tur til tannlege for det har fallt ut noen tenner. Jeg holdt meg helt rolig til vi kom til legen og han tok over. Da kjente jeg det godt i bena. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, ikke lett. Man vil jo ikke at de skal skade seg, men likevel må de jo få herje og leke litt :-) Men jeg tror nok jeg kommer til å bli litt mer påpasselig med hjelm etter dette. Jeg har vel egentlig tenkt litt sånn at det stort sett går bra...Men etter dette vet jeg ikke helt om jeg klarer det på en stund :-O Forstår jeg så godt. Bra foreldrekvalitet det, at du ikke liker tanken på å la tilfeldighetene råde etter noe sånt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Det skjønner jeg godt. Når sønnen min er syk eller skadet vil jeg også ha ham så nær at jeg hører ham puste:) Han synes sikkert det er kjekt selv også. Rart med det, selv om de er noen tøffinger er det stas å bli stelt litt ekstra godt med av og til:) Godt å høre at det gikk bra med nesa da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Forstår jeg så godt. Bra foreldrekvalitet det, at du ikke liker tanken på å la tilfeldighetene råde etter noe sånt :-) Hehe, nei da ville jeg nok ha vært ganske så avstumpet som menneske :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Oj, oj,oj - det var jammen dramatikk!!! Godt det gikk såpass bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå er det snart 8 timer siden, og han sover godt nå. Nekter å ta noe smertestillende, så da er det nok ikke skrekkelig vondt iallefall. Det verste for han er at han er redd noen skal le av han når han kommer på skolen. Uff, stakkar Huff da,ikke greit å være liten. Håper det går bra. Og at ingen sier noe negativt om det på mandag. Her jeg bor pleier nok heller gutter å få stjerne i boka når de skader seg. Det er iallfall mye bedre enn å bli ertet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Huff da,ikke greit å være liten. Håper det går bra. Og at ingen sier noe negativt om det på mandag. Her jeg bor pleier nok heller gutter å få stjerne i boka når de skader seg. Det er iallfall mye bedre enn å bli ertet. I dag er han så positiv så tror det går fint jeg :-) Ser helt greit ut sånn helt bortsett fra at munnen er lilla innvendig og leppa er svær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.