Gå til innhold

Nytt drømmevåpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser utrolig bra ut, og det er på høy tid med en arvtager til AG'n.

Tror du får en litt lunken respons blandt DOL damene på dette innlegget. Våpen er ikke det temaet som dukker opp så veldig ofte.

Skrevet

Det ser utrolig bra ut, og det er på høy tid med en arvtager til AG'n.

Tror du får en litt lunken respons blandt DOL damene på dette innlegget. Våpen er ikke det temaet som dukker opp så veldig ofte.

Nei, det er jo stort sett en gjeng uten våpen her inne, så du har nok rett. Men det nye våpenet ser skikkelig tøft ut. Har lyst på en dag med skytetrening :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227342131' post='4021362]

Nei, det er jo stort sett en gjeng uten våpen her inne, så du har nok rett. Men det nye våpenet ser skikkelig tøft ut. Har lyst på en dag med skytetrening :-)

Kjæresten spør innimellom om jeg noen gang har skutt med våpen så jeg har mistanke om at han vil jeg skal prøve revolveren... :o/

Skrevet

Stilig!! Jeg har tenkt til å ta skytteprøven på sikt.. kanskje jeg skal søke om å få meg en sånn? :)

Skrevet

Ag3 geværet er slettes ikke noe dårlig våpen det heller, men dette så snasent ut.

Jeg har hatt to AG3 geværer, ett som er tilpasset kavaleriet, hvor kolben kan kneppes inn, så det blir mye kortere og ett vanlig AG3 gevær.

Jeg har forøvrig vært skytter i min ungdom og har vært med på mange konkurranser:-)

Skrevet

Kjæresten spør innimellom om jeg noen gang har skutt med våpen så jeg har mistanke om at han vil jeg skal prøve revolveren... :o/

Det er litt kick å skyte på blink! I finvær, vel og merke. Jeg har fryst ræva av meg i all slags vær, og det er ikke moro...

Skrevet

Stilig!! Jeg har tenkt til å ta skytteprøven på sikt.. kanskje jeg skal søke om å få meg en sånn? :)

Hehe, dette er nok ikke noe vi får utlevert på den lokale skytterklubben ;-)

Skrevet

Ag3 geværet er slettes ikke noe dårlig våpen det heller, men dette så snasent ut.

Jeg har hatt to AG3 geværer, ett som er tilpasset kavaleriet, hvor kolben kan kneppes inn, så det blir mye kortere og ett vanlig AG3 gevær.

Jeg har forøvrig vært skytter i min ungdom og har vært med på mange konkurranser:-)

''Ag3 geværet er slettes ikke noe dårlig våpen det heller, men dette så snasent ut.''

Enig.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227350546' post='4021413]

''Ag3 geværet er slettes ikke noe dårlig våpen det heller, men dette så snasent ut.''

Enig.

Det hender jeg skyter i dag også, men med et helt annet våpen:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227350466' post='4021411]

Hehe, dette er nok ikke noe vi får utlevert på den lokale skytterklubben ;-)

Akkurat det var en spøk :)

Men hadde vært tøft å prøvd en sånn :) Eller ihvertfal få holde en.. og blitt tatt bilde av! Så kunne folk trodd jeg var en skikkelig tøffing ;)

Skrevet

Akkurat det var en spøk :)

Men hadde vært tøft å prøvd en sånn :) Eller ihvertfal få holde en.. og blitt tatt bilde av! Så kunne folk trodd jeg var en skikkelig tøffing ;)

:-)

Skrevet

Hmmmm.... håper bildet viser en agurk og ikke en squash.

Samma det, "fem for dagen" gjelder uansett.

Skrevet

Soppformet!? Hvordan ser en soppformet penis ut? Som en champingnon? Kantarell? Steinsopp? Fotsopp?

Det vet eg ikkje, men morsan kan sikkert finne noen på nettet.

Ser sikkert ut som en fleinsopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...