Gjest manjana Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gullungen skal undersøke alt! Han er 10 mnd og stabber i munnen og raserer bord og hyller. Noen mener..at alt skal stå på sin plass..og lære ham ,og ikke røre.Men da får jeg ikke gjort noe annet i hele dag ,enn å si nei-nei! lite hyggelig synes jeg! Kansje lurt å sette det meste i høyden? så blir det straks mye trivligere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Innrett hjemmet ditt etter at du har en liten gutt tassende rundt, så blir det så mye triveligere for alle. Bruk lekegrinden til gullungen, hvis du trenger litt avlastning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg ville ryddet bort det jeg er mest redd for i alle fall, som du sier blir det jo lite trivelig for dere begge om du skal gå rundt og si nei nei hele dagen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tok bort det jeg var mest redd for..Også valgte vi ut et par plasser som ungene ikke fikk lov å røre. De må lære at de ikke kan plukke på alt heller. Ellers blir de jo umulig å ha med rundt til folk.... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi valgte en gylden middelvei. Ting vi var redde for ryddet vi bort. Ting det ikke var så ille om ble ødelagt, ble stående. Blomstene har stått mens 3 unger har vært gjennom den alderen. Noen potter har gått fløyten. Et par orkideer har knekt stilkene. Men ellers har det bare vært litt blomsterjord som har kommet på gulvet. Ellers har det vært utrolig få uhell. Det vi har vært strengest med har vært DVD-opptageren og TV'n. Den er utrolig spennende for små unger. Knapper- lys osv..., men det er ikke lov. Det blir endel nei-nei, men så går det over det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi har ryddet bort det aller meste, men hatt enkelte ting de ikke får lov å røre. Peisen f.eks, selv om det ikke er fyr i den er den forbudt område. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Innrett hjemmet ditt etter at du har en liten gutt tassende rundt, så blir det så mye triveligere for alle. Bruk lekegrinden til gullungen, hvis du trenger litt avlastning. takk til dere alle sammen. Skal begynne å rydde litt...tenker jeg! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har valgt å lage et barnevennlig hjem. Det hun minste kan rekke er ufarlig. Skapdører hun kan åpne er lukket med strikk eller annen barnesikring, dører til rom hun ikke skal inn på er lukket. Når hun blir litt eldre, sånn mellom 2 og 3 kanskje, kommer jeg til å gå over til det med å lære henne at hun ikke skal herje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det viktigste er vel å finne en løsning en selv kan leve greit med, men et fint alternativ til nei eller å rydde vekk kan noen være å tilby interessante alternativ, evt. å utforske sammen og deretter finne et akseptabelt alternativ. Et nei kan jo noen ganger virke mot sin hensikt - "den er mamma veldig opptatt av, skal tro hva det er for noe spesielt med den?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.