Gå til innhold

Vedr gutten som akte litt hardt i går...

waxo

Anbefalte innlegg

I dag våknet jeg til en sprudlende gutt som ropte at kaffen snart var ferdig :-)))) Da han våknet hadde tannfeen vært her og betalt godt for den ene tannen vi fant.

Han hopper og spretter her, ler og synger.

Og akkurat nå har han kommet inn etter å ha prøvd akebrettet igjen :-) Strålende fornøyd gutt i dag :-)

Tror ikke det blir seende så ille ut heller når leppa avtar i str og sårene er grodd. Tennene ser vi nesten ikke at ikke er der.

Tror nesten han er litt stolt i dag jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg synes tannskader er ille, men hell i uhell at det ikke var nytenner det gikk ut over. Du får servere mykt godteri til lørdagsbarnetv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227360624' post='4021494]

Så bra! Jeg synes tannskader er ille, men hell i uhell at det ikke var nytenner det gikk ut over. Du får servere mykt godteri til lørdagsbarnetv! :-)

Ja, vi spøkte akkurat med at vi kunne kjøre både det og kyllingen i blender i dag :-)

Tannskader er ille, men det er så mye annet som hadde vært værre. Vi har klart å vinkle det dit for han også at godt det ikke var hodet det gikk ut over, så han traller rundt her og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi spøkte akkurat med at vi kunne kjøre både det og kyllingen i blender i dag :-)

Tannskader er ille, men det er så mye annet som hadde vært værre. Vi har klart å vinkle det dit for han også at godt det ikke var hodet det gikk ut over, så han traller rundt her og er godt fornøyd.

Ja, godt det ikke gikk verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det gikk så bra, og at han er i så fin form :)

Ja, må si vi er en smule lettet :-) Det gjenstår jo å se på røntgen da, om de tenna under har det bra.Men jeg orker ikke annet enn å tenke positivt. Gidder ikke bruke energi på det. Sånt må man bare ta hvis det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Vår yngste gikk på trynet fra en tripp trapp i bhg da hun var to år. Sånn skikkelig "klæsj" i bakken uten å ta seg for. Hun brakk en tann og slo den ene fortannen helt løs. Røntgen hos tannlegen så greit ut, men man vet aldri før nye tenner kommer ut. Nå er hun 5,5, har fremdeles ikke mistet noen tenner, men den ene tannen som ble slått er blitt misfarget etter hvert. Lille frøken ble både gul, blå, grønn og fiolett og skikkelig opphovnet i halve ansiktet. Vi kunne nesten ikke kjenne henne igjen. Dagen etter spøkte vi i bhg med at det var fint det skjedde der - ellers hadde de vel anmeldt oss til barnevernet for barnemishandling... Men det var IKKE gøy å ta henne med ut i butikken etc de første ukene etter uhellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må si vi er en smule lettet :-) Det gjenstår jo å se på røntgen da, om de tenna under har det bra.Men jeg orker ikke annet enn å tenke positivt. Gidder ikke bruke energi på det. Sånt må man bare ta hvis det skulle være noe.

Helt enig med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...