Gå til innhold

Stakkars jente

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig. Men hun er datter til to av våre stor artister! Det hjelper henne nok..

AneM1365380603
Skrevet

Uff.. Tegningene var lite pene. Ikke engang med litt godvilje klarte jeg å finne noe pent ved dem.

Skrevet

Spesielle tegninger, men var litt kule, på en rar måte.

Hehe!

:0)

Skrevet

Jeg synes de tegningene var helt greie jeg. De er jo litt rare i bøker uansett.

Skrevet

Hehe, ser ut som en 12 åring har tegnet dem.

Jeg synes du er litt frekk mot 12-åringene her....;-)

Skrevet

Jeg synes du er litt frekk mot 12-åringene her....;-)

Hehe, ok da.

Skrevet

Nå er dere jammen snevre!

Uavhengig av hvem hun er datra til, så har jenta utvilsomt en særpreget strek som kan gi henne ei god framtid i kreativ sammenheng. Streken minner mer om den utviklinga som har vært i enkelte østblokkland, og er derfor fremmed, men flott! Og har potensial til å bli mye flottere. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!

Skrevet

Nå er dere jammen snevre!

Uavhengig av hvem hun er datra til, så har jenta utvilsomt en særpreget strek som kan gi henne ei god framtid i kreativ sammenheng. Streken minner mer om den utviklinga som har vært i enkelte østblokkland, og er derfor fremmed, men flott! Og har potensial til å bli mye flottere. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!

''Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!''

Hver sin smak, da skulle eg før ha "tapesert" veggene med bilder av Marianne Aulie.:)

Skrevet

Hver sin smak, da skulle eg før ha "tapesert" veggene med bilder av Marianne Aulie.:)

Det ante meg...

Nå er det heldigvis sånn at smak er forskjellig. Så både frk Teigen og den talentløse Aulie har nok sitt publikum.

hidi, the scorpion
Skrevet

Da ville jeg aldri besøke deg;((((

Skrevet

Det ante meg...

Nå er det heldigvis sånn at smak er forskjellig. Så både frk Teigen og den talentløse Aulie har nok sitt publikum.

De er talentløse begge to, og har begge sitt talentløse (?) publikum. :-)

Nok om det, i dag er det lørdag og fest og morro (for enkelte).

Skrevet

Da ville jeg aldri besøke deg;((((

Eg bare prøvde å komme på de styggeste bildene eg visste om (som er kjent for folk flest), ville aldri hatt de på veggen!

Så slapp av...:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg bare prøvde å komme på de styggeste bildene eg visste om (som er kjent for folk flest), ville aldri hatt de på veggen!

Puh!

Ble helt nervøs her;))

Skrevet

Tippa du kom med det verste alternativet som falt deg inn, ja :) Men skremmende nok, så har Aulie-dama et omfattende publikum, ser det ut til.

Det er nesten så det burde ha vært en FU om hva folk har på veggene. Jeg har - ikke helt overraskende - en del østeuropeisk grafikk og annet, norsk grafikk Espolin Johnson, og seksåringens underverker. Du, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...