Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Ikkje nok med at ho er dattera til Jahn Teigen og Anita Skorgan, det _kunn_ gått bra med profesjonell hjelp. Men sjekk sjøl åssen det gikk: http://www.kjendis.no/2008/10/28/551893.html Har aldri sett verre tegninger i hele mitt liv! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Enig. Men hun er datter til to av våre stor artister! Det hjelper henne nok.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Uff.. Tegningene var lite pene. Ikke engang med litt godvilje klarte jeg å finne noe pent ved dem. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Spesielle tegninger, men var litt kule, på en rar måte. Hehe! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg synes de tegningene var helt greie jeg. De er jo litt rare i bøker uansett. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hehe, ser ut som en 12 åring har tegnet dem. 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hehe, ser ut som en 12 åring har tegnet dem. Jeg synes du er litt frekk mot 12-åringene her....;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Jeg synes du er litt frekk mot 12-åringene her....;-) Hehe, ok da. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Nå er dere jammen snevre! Uavhengig av hvem hun er datra til, så har jenta utvilsomt en særpreget strek som kan gi henne ei god framtid i kreativ sammenheng. Streken minner mer om den utviklinga som har vært i enkelte østblokkland, og er derfor fremmed, men flott! Og har potensial til å bli mye flottere. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hehe, ser ut som en 12 åring har tegnet dem. Tragisk! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Nå er dere jammen snevre! Uavhengig av hvem hun er datra til, så har jenta utvilsomt en særpreget strek som kan gi henne ei god framtid i kreativ sammenheng. Streken minner mer om den utviklinga som har vært i enkelte østblokkland, og er derfor fremmed, men flott! Og har potensial til å bli mye flottere. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene! ''Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!'' Hver sin smak, da skulle eg før ha "tapesert" veggene med bilder av Marianne Aulie. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ''Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!'' Hver sin smak, da skulle eg før ha "tapesert" veggene med bilder av Marianne Aulie. Det ante meg... Nå er det heldigvis sånn at smak er forskjellig. Så både frk Teigen og den talentløse Aulie har nok sitt publikum. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ''Jeg kunne godt ha tenkt meg noen av hennes tegninger på veggene!'' Hver sin smak, da skulle eg før ha "tapesert" veggene med bilder av Marianne Aulie. Da ville jeg aldri besøke deg;(((( 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Det ante meg... Nå er det heldigvis sånn at smak er forskjellig. Så både frk Teigen og den talentløse Aulie har nok sitt publikum. De er talentløse begge to, og har begge sitt talentløse (?) publikum. :-) Nok om det, i dag er det lørdag og fest og morro (for enkelte). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Da ville jeg aldri besøke deg;(((( Eg bare prøvde å komme på de styggeste bildene eg visste om (som er kjent for folk flest), ville aldri hatt de på veggen! Så slapp av...:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg bare prøvde å komme på de styggeste bildene eg visste om (som er kjent for folk flest), ville aldri hatt de på veggen! Så slapp av...:-) Puh! Ble helt nervøs her;)) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Eg bare prøvde å komme på de styggeste bildene eg visste om (som er kjent for folk flest), ville aldri hatt de på veggen! Så slapp av...:-) Tippa du kom med det verste alternativet som falt deg inn, ja Men skremmende nok, så har Aulie-dama et omfattende publikum, ser det ut til. Det er nesten så det burde ha vært en FU om hva folk har på veggene. Jeg har - ikke helt overraskende - en del østeuropeisk grafikk og annet, norsk grafikk Espolin Johnson, og seksåringens underverker. Du, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.