Gjest minnah Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Men kjøpte du det tykke, med fôr på baksiden? For det har jeg, og det er godt og varmt. Men det finnes også et tynnere og billigere som ikke har ordentlig "foring" på baksiden. Jepp, det var det tykke. Synes ikke det er varmt jeg. Littegrann bedre med "pusen" inn mot kroppen, men ikke bra nok nei. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ;-) Jeg er ikke så veldig overrasket over dette, all den tid det jo bare er syntetisk materiale:-) Et godt og varmt ullpledd synes jeg gjør susen. Det eneste som er varmere, må vel nesten være en god, gammeldags skinnfell! Men det er både ekstremt dyrt og ekstremt plasskrevende. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 ;-) Jeg er ikke så veldig overrasket over dette, all den tid det jo bare er syntetisk materiale:-) Et godt og varmt ullpledd synes jeg gjør susen. Det eneste som er varmere, må vel nesten være en god, gammeldags skinnfell! Men det er både ekstremt dyrt og ekstremt plasskrevende. "skinnet" bedrar ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 "skinnet" bedrar ;o) Kan man trygt si:-) Men håper du i det minste er fornøyd med _utseendet_ på pleddet:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jepp, det var det tykke. Synes ikke det er varmt jeg. Littegrann bedre med "pusen" inn mot kroppen, men ikke bra nok nei. ;-) Så rart. Jeg har det brune. Jeg synes det er deilig ) Bruker det også over dyna om natta, men når jeg våkner er det ofte litt for varmt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.