Kornblomst1365380874 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen gode tips folkens???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 På min niårings ønskeliste står bla Harry potter bøkene og andre bøker i samme sjanger Sovepose Trompet og div utstyr Kamera Slke figurer som også er et spill: Funkys(?) Svart bukse og svart genser Boblejakke Star wars lego fly og annet avansert lego Musikk ( pop, rock, blues, jazz,mm) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Her er ønskelista til vår snart 9-åring: Jonas Brothers CD- begge to Øredobber i gull eller sølv Nintendo-spill (Zack og Cody, Littlest Pet Shop og mange andre) Brio labyrint Bøker – Molly Moon, Kurt, og alt mulig annet. Playstation-spill Brettspill Klistremerker Penger Kosedyr Mobil Ting til mobilen Dataspill Elektrisk hund med halsbånd med kiste på – St. Bernhardshund. Polly Pocket Forskjellige plakater Klær str. 140/146 Sengeklær med for eksempel HSM, Hannah Montana osv. Smykkeskrin – ordentlig Datamaskin TV på rommet High School Musical og Hannah Montana– klær Utkledningsklær Tryllesaker Store, kuule bokstaver til å ha på veggen; NAVNET- eller et positivt ord Kassaapparat Hun kommer til å få mobil av oss i bursdagsgave (nå i desember). Vi kryper til korset - hun blir den siste i klassa som får det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 På min niårings ønskeliste står bla Harry potter bøkene og andre bøker i samme sjanger Sovepose Trompet og div utstyr Kamera Slke figurer som også er et spill: Funkys(?) Svart bukse og svart genser Boblejakke Star wars lego fly og annet avansert lego Musikk ( pop, rock, blues, jazz,mm) Fun Keys. ) Poden har nettopp kjøpt seg startsettet og en ekstra figur så jeg har nettopp lært hva det er, ser faktisk ganske morsomt ut! Han får en figur til i julegave da. Men sjekk priser her! Jeg ga 59,- for en, men har sett dem til både 69,- og 79,-! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornblomst1365380874 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Fun Keys. ) Poden har nettopp kjøpt seg startsettet og en ekstra figur så jeg har nettopp lært hva det er, ser faktisk ganske morsomt ut! Han får en figur til i julegave da. Men sjekk priser her! Jeg ga 59,- for en, men har sett dem til både 69,- og 79,-! Datteren vår er snart 10 år men litt barnslig for alderen. Det går mest i å leke med dyr, så små dyr og kosedyr står høyest på listen, også DS og mobil da. Mobil får hun til jul og DS til bursdagen. Vi synes hun begynner å bli litt stor for alle disse kosedyrene, men nå er det nå en gang dette som fenger.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Datteren vår er snart 10 år men litt barnslig for alderen. Det går mest i å leke med dyr, så små dyr og kosedyr står høyest på listen, også DS og mobil da. Mobil får hun til jul og DS til bursdagen. Vi synes hun begynner å bli litt stor for alle disse kosedyrene, men nå er det nå en gang dette som fenger.. Hun er jo bare et barn. Personlig synes jeg det er flott til lenger de leker. Snart-12 åringen min kan fremdeles kose seg med lego og barbie, men i år står det ikke på ønskelisten :-) Jeg samlet forresten på kosedyr til jeg var langt over 20. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Datteren vår er snart 10 år men litt barnslig for alderen. Det går mest i å leke med dyr, så små dyr og kosedyr står høyest på listen, også DS og mobil da. Mobil får hun til jul og DS til bursdagen. Vi synes hun begynner å bli litt stor for alle disse kosedyrene, men nå er det nå en gang dette som fenger.. 8-åringen elsker kosedyr og rett som det er sparer hun ukepengene og kjøper et nytt. ) En haug av dem har fast plass i fotenden på senga og for tiden er det en diger og en liten kanin som sitter ved hodeputa og en ape som er med under dyna. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snuppa mi på 9 får digitalt kamera. Ellers ønsker ho seg rullesko, spill til DS eller WII, sparkesykkel, klokke, paraply, klær. Det er vel det jeg kommer på i farta:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Funkies! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.