Snikkersen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er dere venn med barnets lærer på facebook? Har barnet ditt profil på facebook? Har du selv det? Hvor gammelt er barnet som har profil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Jeg er lærer på vgs. Elevene mine er ikke mine venner på facebook, og heller ikke foreldrene deres, med mindre vi kjenner hverandre fra andre sammenhenger. Jeg har noen tidligere elever som "venner", men ikke om de har søsken som er mine elever. Jeg er ikke venn med mine barns lærere ( men kunne godt ha vert det men noen av dem siden vi kjenner hverandre fra før), men var det med de ansatte i bhg, Mitt eldste barn er 12 år og har ingenting på facebook å gjøre. Hun er heller ikke på Nettby 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har ikke noen av lærerne på facebook nei. Men de to eldste har profil der og jeg er venn med dattera mi. 12-åringen har ingenting på facebook å gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er lærer, og har elevers foreldre som venner på facebook. Men- de er ikke vennene mine pga. at jeg er læreren deres! Vi bor på et sted hvor det er vanskelig å ha venner i RL uten at jeg også er lærer til barna deres!:-) Så man kan si det er tilfeldigheter som gjør at jeg er venn med disse foreldrene! Ser ingenting galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mine barns lærere har ikke profil, men et par av de andre lærerene har det-og jeg er venn med dem. Ungene mine har ikke noen profil enda. Eldste blir 9 om 2 uker. Jeg har 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Lærerene er ikke på facebook, så de er vi ikke facebook-venner med. Begger ungene mine har egne profiler selv om de bare er 5 og 7 år gamle. Jeg lot de få egne sider fordi de synes det er så gøy med fluff-friends og mind jolt games. Men de får kun være på siden når jeg tillater det, og jeg har kontroll med det de driver med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg holder meg unna slike nettsteder. Liker ikke å miste kontrollen over opplysninger om meg selv på den måten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg så faktisk nettopp at svigerinna mi har gitt gutten sin på ti år lov til å opprette profil på facebook. Det syns jeg egentlig var veldig tidlig. Godt nok er han moden for alderen, men det er vel ikke god nok grunn til å starte på facebook allerede nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er venn med barnes lærer (Timelærer) Ungene mine har ingenting på facebook å gjøre enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.