Snikkersen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er dere venn med barnets lærer på facebook? Har barnet ditt profil på facebook? Har du selv det? Hvor gammelt er barnet som har profil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Jeg er lærer på vgs. Elevene mine er ikke mine venner på facebook, og heller ikke foreldrene deres, med mindre vi kjenner hverandre fra andre sammenhenger. Jeg har noen tidligere elever som "venner", men ikke om de har søsken som er mine elever. Jeg er ikke venn med mine barns lærere ( men kunne godt ha vert det men noen av dem siden vi kjenner hverandre fra før), men var det med de ansatte i bhg, Mitt eldste barn er 12 år og har ingenting på facebook å gjøre. Hun er heller ikke på Nettby 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har ikke noen av lærerne på facebook nei. Men de to eldste har profil der og jeg er venn med dattera mi. 12-åringen har ingenting på facebook å gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er lærer, og har elevers foreldre som venner på facebook. Men- de er ikke vennene mine pga. at jeg er læreren deres! Vi bor på et sted hvor det er vanskelig å ha venner i RL uten at jeg også er lærer til barna deres!:-) Så man kan si det er tilfeldigheter som gjør at jeg er venn med disse foreldrene! Ser ingenting galt i det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mine barns lærere har ikke profil, men et par av de andre lærerene har det-og jeg er venn med dem. Ungene mine har ikke noen profil enda. Eldste blir 9 om 2 uker. Jeg har 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…