Gå til innhold

Gavetips til 7 åring

Gjest trenger litt hjelp eg

Anbefalte innlegg

Gjest trenger litt hjelp eg

noen som har noen forslag til gave til jente på 7 år?

kunne bøker fra www.eventyrboka.no vært noe eller er hun for stor for det tror dere? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til en 7-åring ville jeg gått for en annen type bok tror jeg. Er ikke de eventyrbøkene mer beregnet for 3-6 åringer? Min 8-åring får "Nifse Nella" av Unni Lindell til jul. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syvåringen min har veldig lyst på sparkesykkel.

Ellers er jo bøker populært, men ville kanskje valgt noe litt "voksnere". Diverse Leseløve-bøker er populære (velg de med både store og små bokstaver, og de som har litt mer tekst enn de enkleste). Min er dessuten veldig glad i Astrid Lindgren-bøkene, samt Charlie og sjokoladefabrikken (R. Dahl). Og mange andre bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun som min (som riktignok er 8) så er bøker null niks interessant dessverre. Har aldri likt å bli lest for, og liker ikke å lese selv.... Det lille som fenger her er Rampete Robin og noe Roald Dahl. (Mathilda og SVK som favoritter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...