Gjest trenger litt hjelp eg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 noen som har noen forslag til gave til jente på 7 år? kunne bøker fra www.eventyrboka.no vært noe eller er hun for stor for det tror dere? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Til en 7-åring ville jeg gått for en annen type bok tror jeg. Er ikke de eventyrbøkene mer beregnet for 3-6 åringer? Min 8-åring får "Nifse Nella" av Unni Lindell til jul. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Syvåringen min har veldig lyst på sparkesykkel. Ellers er jo bøker populært, men ville kanskje valgt noe litt "voksnere". Diverse Leseløve-bøker er populære (velg de med både store og små bokstaver, og de som har litt mer tekst enn de enkleste). Min er dessuten veldig glad i Astrid Lindgren-bøkene, samt Charlie og sjokoladefabrikken (R. Dahl). Og mange andre bøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er hun som min (som riktignok er 8) så er bøker null niks interessant dessverre. Har aldri likt å bli lest for, og liker ikke å lese selv.... Det lille som fenger her er Rampete Robin og noe Roald Dahl. (Mathilda og SVK som favoritter). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.