Pus123 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i en sånn? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 De aller fleste lekebutikker? Har ringt rundt halve vestlandet, og de fleste (dvs alle) lekebutikkene er utsolgt for lengst. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg så på Sparkjøp før helga. 0 Siter
spiky Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Har ringt rundt halve vestlandet, og de fleste (dvs alle) lekebutikkene er utsolgt for lengst. Hei. Jeg tror lekebutikker over hele landet er utsolgt omtrent. Har hatt min ringerunde for det samme. Men jeg kom over legokalender hos vår «lokale» bokhanel. Tror det er en notabene-butikk. Så prøv en bokhandel hvis lekebutikkene i nærheten er tømt. 0 Siter
erin Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Her hadde Ringo og Mega(bitte liten leketøysavdeling). 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Har ringt rundt halve vestlandet, og de fleste (dvs alle) lekebutikkene er utsolgt for lengst. Da må du nok finne en annen kalender. ) 0 Siter
morsan Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Har ringt rundt halve vestlandet, og de fleste (dvs alle) lekebutikkene er utsolgt for lengst. Fortsatt muligheter på ebay! http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=lego+calendar&_sacat=See-All-Categories 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hei. Jeg tror lekebutikker over hele landet er utsolgt omtrent. Har hatt min ringerunde for det samme. Men jeg kom over legokalender hos vår «lokale» bokhanel. Tror det er en notabene-butikk. Så prøv en bokhandel hvis lekebutikkene i nærheten er tømt. Takk for tipset, det skal jeg sjekke ut i dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.