Gå til innhold

Hva sier dere til ungene...

Gjest pihihinlig

Anbefalte innlegg

Gjest pihihinlig

...hvis dere blir ferska i senga?

Vi ble nettopp fersket i senga, av 4-åringen. Han hadde ikke sovnet enda, og vi tok sjansen på at han snart kom til å sovne. Men det gikk ikke helt etter planen, og plutselig hørte vi kom tassende, og vi rakk akkurat å hive dyna over oss før han stod i døråpningen og spurte hva vi drev med.

Vi stotret frem noe usammenhengende babbel og konsentrerte oss om at han måtte tilbake i egen seng.

Når er de klare for å få vite at mamma og pappa koser seg nakne i senga? Om noen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Glimtipper

6

• mrxx

5

• Orio

5

Mest aktive i denne tråden

De finner jo etterhvert ut hva sex er og de skjønner jo at foreldrene har gjort det - om ikke annet så like mange ganger som de har antall barn. ;o)

Det hender ungene kommer opp med temaet og da snakker vi bare om at det er noe fint mellom to voksne som er glade i hverandre. De vet også at vi voksne koser oss sammen selv om de aldri har tatt oss på fersken heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at han er bare fire år gammel ;)

Jeg ville syntes det var 100 ganger verre å bli ferska av elleveåringen og åtteåringen enn fireåringen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg ville syntes det var 100 ganger verre å bli ferska av elleveåringen og åtteåringen enn fireåringen min ;)

Det holder jeg med deg i!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på fersken

He, he. Vi ble også fersket av fireåringen, som lurte på hva vi drev med. Sa at vi lekte putekrig, og så kastet far puten i hodet på mor. Fireåringe ble lett fornærmet og lurte på hvorfor vi kunne ha putekrig når ikke han fikk lov. Den var nesten verre å bortforklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he. Vi ble også fersket av fireåringen, som lurte på hva vi drev med. Sa at vi lekte putekrig, og så kastet far puten i hodet på mor. Fireåringe ble lett fornærmet og lurte på hvorfor vi kunne ha putekrig når ikke han fikk lov. Den var nesten verre å bortforklare.

LOL !

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi har faktisk aldri blitt tatt på fersken - selv om det har vært like før noen ganger :-)

Vet ikke helt hva vi ville ha sagt....

Det kommer jo også selvsagt an på hvilken stilling man blir fersket i, he he...

Uff, er blitt lite søvn det siste døgnet, og da slår min skitne fantasi inn for fullt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo også selvsagt an på hvilken stilling man blir fersket i, he he...

Uff, er blitt lite søvn det siste døgnet, og da slår min skitne fantasi inn for fullt ;)

Hihi.....

vi er i alle fall raske til å hive dyna over hvis vi hører noen komme tassende i trappa!

Her en natt da vi skulle legge oss, var vi nesten i gang på badet - da kom plutselig eldstemann helt forvirret ut på badet med vekkerklokka i hånda og spurte: "Er det morgen eller er klokka halv ett????!!!"

Vi smilte og sa at det var natt og at han måtte sove.... Og han sovnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..."

Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr.

Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd oss også, ja...

Ikke sagt så mye - bare at vi lekte litt...

De to eldste nå lever i den tro at siden vi ikke skal ha flere barn, så har vi ikke sex lenger. Spent på hva de sier om de skulle finne ut at det ikke stemmer....

Minsten har ikke fersket oss enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..."

Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr.

Åååå, en liten ridder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*grøss*

Jeg har fremdels bilder på netthinna av foreldrene mine som er i full sving med voksen-kos! Sitter klistret.

Derfor er jeg veldig nøyen med å ikke bli fersket, har ikke lyst til at barna mine skal huske meg på den måten der. Passer alltid på å ikke bråke for mye og at de sover når vi begynner. Eldste er 6 1/2 nå, syns ikke hun skal vite så altfor mye om voksenkos enda.

Viss vi hadde blitt ferska, tror jeg at jeg hadde gått for putekrig eller lekeslossing som forklaring. Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*

hilsen en bluferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen unger vil vite at mamma og pappa gjør sånt. De vet det sikkert, men få det fortalt?? Nei!!! Jeg husker så godt hvordan det var.. Jeg ferska aldri mamma og pappa, men jeg visste jo at foreldre brukte å drive på "med slikt", men det var bare ekkelt å tenke på. Så du trenger ikke fortelle det. 4 åringen skjønte helt sikkert ikke noe av det likevel.

Vi har til dags dato aldri blitt forstyrret og håper at det fortsetter sånn;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. tror vi skulle greid å vri oss unna hvis 6 åringen ferska oss, men han på snart elleve.... UFF!!! Nei, håper han fortsetter å sove godt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* synes jeg hører han forteller i barnehagen hihi :Mamma skreik så på soverommet så jeg måtte ta sverdet mitt å løpe ned..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...