Gjest Elextra Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 *grøss* Jeg har fremdels bilder på netthinna av foreldrene mine som er i full sving med voksen-kos! Sitter klistret. Derfor er jeg veldig nøyen med å ikke bli fersket, har ikke lyst til at barna mine skal huske meg på den måten der. Passer alltid på å ikke bråke for mye og at de sover når vi begynner. Eldste er 6 1/2 nå, syns ikke hun skal vite så altfor mye om voksenkos enda. Viss vi hadde blitt ferska, tror jeg at jeg hadde gått for putekrig eller lekeslossing som forklaring. Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik* hilsen en bluferdig '' Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*'' Hvordan skal de kunne se ALT da, med mindre de over lengre tid står og betrakter fra fotenden av sengen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 '' Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*'' Hvordan skal de kunne se ALT da, med mindre de over lengre tid står og betrakter fra fotenden av sengen? Med ALT mener jeg hele settingen; at vi var kliss nakne begge to, og at penisen hans var inni meg. DET hadde jeg fått problem med å bortforklare som putekrig eller lekeslossing! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Med ALT mener jeg hele settingen; at vi var kliss nakne begge to, og at penisen hans var inni meg. DET hadde jeg fått problem med å bortforklare som putekrig eller lekeslossing! *S* Når ungene er i huset så har vi alltid dyna litt rundt oss mens vi holder på. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når ungene er i huset så har vi alltid dyna litt rundt oss mens vi holder på. ) Vi også, dessuten skal det veldig mye til at bara ser ALT, som hun sier. Om det bare synes tett kroppskontakt og eventuelle bevegelser kan de alltids bortsnakkes til i hvertfall små barn. Vi er nemlig ganske lekne her i huset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vi også, dessuten skal det veldig mye til at bara ser ALT, som hun sier. Om det bare synes tett kroppskontakt og eventuelle bevegelser kan de alltids bortsnakkes til i hvertfall små barn. Vi er nemlig ganske lekne her i huset :-) Ja, dyna er god å ha! Har dessuten et ganske kaldt hus. Og en annen ting er som hun her over skrver; ørene er alltid på stilk under sexakten! All slags rutiner man innarbeider seg når man bir foreldre..hihi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, dyna er god å ha! Har dessuten et ganske kaldt hus. Og en annen ting er som hun her over skrver; ørene er alltid på stilk under sexakten! All slags rutiner man innarbeider seg når man bir foreldre..hihi! Stilk-ører har man til tider ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..." Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr. Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge. Hvis det er veldig lytt hos dere, ville jeg nok forsøkt å være litt mindre lydhør. Ikke bra hvis han føler seg uttrygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis det er veldig lytt hos dere, ville jeg nok forsøkt å være litt mindre lydhør. Ikke bra hvis han føler seg uttrygg. Han føler seg ikke utrygg, vi forklarte at vi bare lekte og det forsto han svært godt. Han lager mye lyd når han leker, han også, tross alt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg ville ikke ha sagt at vi lekesloss. Jeg ville ha sagt at vi koste og holdt rundt hverandre fordi vi er glade i hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Han føler seg ikke utrygg, vi forklarte at vi bare lekte og det forsto han svært godt. Han lager mye lyd når han leker, han også, tross alt Ok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..." Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr. Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge. *rister på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snuppen hørte oss for lenge siden, han trodde vi spiste godteri ;0) Etter det har vi begynt å lukke begge dørene, og evt låse siste døren. Kommer litt an på sexen. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..." Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr. Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge. Hehehe, han passer på mamman sin hvertfall ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehehe, han passer på mamman sin hvertfall ;0) Jeg er prinsesse Fiona og han er Shrek. Noen ganger må jeg være Donkey i stedet for. Det er jeg ikke like fornøyd med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er prinsesse Fiona og han er Shrek. Noen ganger må jeg være Donkey i stedet for. Det er jeg ikke like fornøyd med Hehe, så moro! Det er nok radarparet! Og Donkey er jo sååå søt! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er prinsesse Fiona og han er Shrek. Noen ganger må jeg være Donkey i stedet for. Det er jeg ikke like fornøyd med LOL, jeg husker dette med å "dele ut" roller fra filmer. Jeg husker en gang junior skulle være John Smith fra Pochahontas, og så skulle jeg være Bestemor Piletre! *urk* Jeg sa til han på en spøkefull måte om han syntes jeg var like skrukkete som henne. Han tenkte seg litt om og så sa han: "nei det er du ikke. Da kan mormor være Bestemor Piletre, da." ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, så moro! Det er nok radarparet! Og Donkey er jo sååå søt! :0) Du får komme å være Donkey. Vi mangler en tredjemann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 LOL, jeg husker dette med å "dele ut" roller fra filmer. Jeg husker en gang junior skulle være John Smith fra Pochahontas, og så skulle jeg være Bestemor Piletre! *urk* Jeg sa til han på en spøkefull måte om han syntes jeg var like skrukkete som henne. Han tenkte seg litt om og så sa han: "nei det er du ikke. Da kan mormor være Bestemor Piletre, da." ;-) Haha Du var heldig med den, det var et farlig spørsmål Squishy er en regissør av rang og jeg kan bli riktig så lei. Når jeg klager min nød til mamma ler hun godt og sier: "Ja, du, jeg lurer på hvor han har det fra...". Jeg drev henne visst til vanvidd med: "Du står her og sier ditt og du sitter der og du skal si datt, men du må ikke si det sånn, du må si det sånn!". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du får komme å være Donkey. Vi mangler en tredjemann Hihi, klar jeg! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen nå Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Enig.. tror vi skulle greid å vri oss unna hvis 6 åringen ferska oss, men han på snart elleve.... UFF!!! Nei, håper han fortsetter å sove godt:o) Om 11 åringen våkner ligger h*n i såfall våken på rommet sitt og bare hører på lydene og vet utmerket godt hva som foregår vil jeg tro.... Det gjorde iallfall jeg da jeg var 11. Jeg brøt aldri inn i akten for å se hva som foregikk, for det forsto jeg.. men jeg syntes det hørtes vondt ut....Og syntes det var ekkelt.. men jeg så aldri hva som foregikk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.