Gå til innhold

Hva sier dere til ungene...

Gjest pihihinlig

Anbefalte innlegg

*grøss*

Jeg har fremdels bilder på netthinna av foreldrene mine som er i full sving med voksen-kos! Sitter klistret.

Derfor er jeg veldig nøyen med å ikke bli fersket, har ikke lyst til at barna mine skal huske meg på den måten der. Passer alltid på å ikke bråke for mye og at de sover når vi begynner. Eldste er 6 1/2 nå, syns ikke hun skal vite så altfor mye om voksenkos enda.

Viss vi hadde blitt ferska, tror jeg at jeg hadde gått for putekrig eller lekeslossing som forklaring. Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*

hilsen en bluferdig

'' Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*''

Hvordan skal de kunne se ALT da, med mindre de over lengre tid står og betrakter fra fotenden av sengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Glimtipper

6

• mrxx

5

• Orio

5

Mest aktive i denne tråden

'' Men viss de så ALT, ja da vet jeg neimenn ikke hva jeg hadde sagt...*iiiik*''

Hvordan skal de kunne se ALT da, med mindre de over lengre tid står og betrakter fra fotenden av sengen?

Med ALT mener jeg hele settingen; at vi var kliss nakne begge to, og at penisen hans var inni meg. DET hadde jeg fått problem med å bortforklare som putekrig eller lekeslossing! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ALT mener jeg hele settingen; at vi var kliss nakne begge to, og at penisen hans var inni meg. DET hadde jeg fått problem med å bortforklare som putekrig eller lekeslossing! *S*

Når ungene er i huset så har vi alltid dyna litt rundt oss mens vi holder på. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene er i huset så har vi alltid dyna litt rundt oss mens vi holder på. :o)

Vi også, dessuten skal det veldig mye til at bara ser ALT, som hun sier. Om det bare synes tett kroppskontakt og eventuelle bevegelser kan de alltids bortsnakkes til i hvertfall små barn. Vi er nemlig ganske lekne her i huset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også, dessuten skal det veldig mye til at bara ser ALT, som hun sier. Om det bare synes tett kroppskontakt og eventuelle bevegelser kan de alltids bortsnakkes til i hvertfall små barn. Vi er nemlig ganske lekne her i huset :-)

Ja, dyna er god å ha! Har dessuten et ganske kaldt hus. Og en annen ting er som hun her over skrver; ørene er alltid på stilk under sexakten! All slags rutiner man innarbeider seg når man bir foreldre..hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dyna er god å ha! Har dessuten et ganske kaldt hus. Og en annen ting er som hun her over skrver; ørene er alltid på stilk under sexakten! All slags rutiner man innarbeider seg når man bir foreldre..hihi!

Stilk-ører har man til tider ja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..."

Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr.

Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge.

Hvis det er veldig lytt hos dere, ville jeg nok forsøkt å være litt mindre lydhør.

Ikke bra hvis han føler seg uttrygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er veldig lytt hos dere, ville jeg nok forsøkt å være litt mindre lydhør.

Ikke bra hvis han føler seg uttrygg.

Han føler seg ikke utrygg, vi forklarte at vi bare lekte og det forsto han svært godt. Han lager mye lyd når han leker, han også, tross alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..."

Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr.

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppen hørte oss for lenge siden, han trodde vi spiste godteri ;0)

Etter det har vi begynt å lukke begge dørene, og evt låse siste døren.

Kommer litt an på sexen. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, han passer på mamman sin hvertfall ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, han passer på mamman sin hvertfall ;0)

Jeg er prinsesse Fiona og han er Shrek.

Noen ganger må jeg være Donkey i stedet for. Det er jeg ikke like fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må jeg være Donkey i stedet for. Det er jeg ikke like fornøyd med ;)

Hehe, så moro! Det er nok radarparet!

Og Donkey er jo sååå søt! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jeg husker dette med å "dele ut" roller fra filmer.

Jeg husker en gang junior skulle være John Smith fra Pochahontas, og så skulle jeg være Bestemor Piletre! *urk* Jeg sa til han på en spøkefull måte om han syntes jeg var like skrukkete som henne. Han tenkte seg litt om og så sa han: "nei det er du ikke. Da kan mormor være Bestemor Piletre, da."

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jeg husker dette med å "dele ut" roller fra filmer.

Jeg husker en gang junior skulle være John Smith fra Pochahontas, og så skulle jeg være Bestemor Piletre! *urk* Jeg sa til han på en spøkefull måte om han syntes jeg var like skrukkete som henne. Han tenkte seg litt om og så sa han: "nei det er du ikke. Da kan mormor være Bestemor Piletre, da."

;-)

Haha :) Du var heldig med den, det var et farlig spørsmål ;)

Squishy er en regissør av rang og jeg kan bli riktig så lei. Når jeg klager min nød til mamma ler hun godt og sier: "Ja, du, jeg lurer på hvor han har det fra...". Jeg drev henne visst til vanvidd med: "Du står her og sier ditt og du sitter der og du skal si datt, men du må ikke si det sånn, du må si det sånn!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksen nå

Enig.. tror vi skulle greid å vri oss unna hvis 6 åringen ferska oss, men han på snart elleve.... UFF!!! Nei, håper han fortsetter å sove godt:o)

Om 11 åringen våkner ligger h*n i såfall våken på rommet sitt og bare hører på lydene og vet utmerket godt hva som foregår vil jeg tro.... Det gjorde iallfall jeg da jeg var 11. Jeg brøt aldri inn i akten for å se hva som foregikk, for det forsto jeg.. men jeg syntes det hørtes vondt ut....Og syntes det var ekkelt.. men jeg så aldri hva som foregikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...