Gå til innhold

Hva sier dere til ungene...

Gjest pihihinlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Glimtipper

6

• mrxx

5

• Orio

5

Mest aktive i denne tråden

Det har skjedd oss også, ja...

Ikke sagt så mye - bare at vi lekte litt...

De to eldste nå lever i den tro at siden vi ikke skal ha flere barn, så har vi ikke sex lenger. Spent på hva de sier om de skulle finne ut at det ikke stemmer....

Minsten har ikke fersket oss enda...

''De to eldste nå lever i den tro at siden vi ikke skal ha flere barn, så har vi ikke sex lenger. ''

Nettopp. Foreldre har ikke sex. Ikke en gang for å få barn. I alle fall ikke mine, jeg er kanskje det eneste "uhellet" som har blitt til ved kunstig befruktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid klart å skjule oss, men sønnen på tre år har jo hørt lydene. "Mommy crying?"... "Ehm... Yeah, mommy is crying, but everything is fine..."

Eller en gang, jeg nok ble litt vel høylytt. Det var vel tilnærmet skriking og så viste det seg at guttungen ikke sov: "I'm coming, mommy!" skrek han tilbake, hoppet ut av senga si, ut av soverommet og løp bort til vårt soverom. Han tok med seg "våpenet" sitt, en stokk som han bruker som sverd. Modig, liten fyr.

Men jeg satser på å si at vi bare leker eller herjer, jeg. Enn så lenge.

En ekte, liten ridder du oppdrar. Klar til å redde en jomfru i nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De to eldste nå lever i den tro at siden vi ikke skal ha flere barn, så har vi ikke sex lenger. ''

Nettopp. Foreldre har ikke sex. Ikke en gang for å få barn. I alle fall ikke mine, jeg er kanskje det eneste "uhellet" som har blitt til ved kunstig befruktning.

Det er jo fremdeles slik at jeg ikke helt klarer å forestille meg mine egne foreldre ha sex. Tror både broren og jeg var prøverørsbarn - litt før det ble oppfunnet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner jo etterhvert ut hva sex er og de skjønner jo at foreldrene har gjort det - om ikke annet så like mange ganger som de har antall barn. ;o)

Det hender ungene kommer opp med temaet og da snakker vi bare om at det er noe fint mellom to voksne som er glade i hverandre. De vet også at vi voksne koser oss sammen selv om de aldri har tatt oss på fersken heldigvis.

Mine foreldre hadde aaaaldri sex. Jeg ble til ved kunstig befruktning, ved et uhell. Eller kanskje jeg kom med storken?

Men tanken på at besteforeldrene mine hadde sex synes jeg bare er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo fremdeles slik at jeg ikke helt klarer å forestille meg mine egne foreldre ha sex. Tror både broren og jeg var prøverørsbarn - litt før det ble oppfunnet.. ;)

En gang var det en som sa til meg at det var to grupper som aldri har sex - ens foreldre og ens barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke er adoptert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. tror vi skulle greid å vri oss unna hvis 6 åringen ferska oss, men han på snart elleve.... UFF!!! Nei, håper han fortsetter å sove godt:o)

Jeg vet ikke hvem som hadde syntes det var mest pinlig? Vi eller elleveåringen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri blitt ferska, det har kanskje noe med at vi gjør det med ørene på stilker ;)

Dette tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se ved å være hørende framfor døv *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se ved å være hørende framfor døv *sukk*

''Dette tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se ved å være hørende framfor døv *sukk*''

*Hehe* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men du hadde kanskje kjent etter på bevegelser, dunk i gulvet? Ikke så lett oppi alt kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men du hadde kanskje kjent etter på bevegelser, dunk i gulvet? Ikke så lett oppi alt kanskje...

Det er mulig jeg hadde merka det dersom vi hadde droppa egen "dunking" i selve akten ;)

Jeg pleier iallefall å holde øye med døra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skal bortforklares. Jeg ville sakt "vi koser sånn som bare voksne kjærester har lov til"

Begge guttene mine (6 og 4 år) vet hvordan babyer blir laget så jeg ser ikke helt det store problemet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt tatt på fersken, men om så var så ville eg fortalt sannheten.

For å bli tatt på fersken, så er første bud at man får seg litt da Geir.........hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jeg husker dette med å "dele ut" roller fra filmer.

Jeg husker en gang junior skulle være John Smith fra Pochahontas, og så skulle jeg være Bestemor Piletre! *urk* Jeg sa til han på en spøkefull måte om han syntes jeg var like skrukkete som henne. Han tenkte seg litt om og så sa han: "nei det er du ikke. Da kan mormor være Bestemor Piletre, da."

;-)

Mannen min ble stadig beordret til å være "Pusekattungen" da guttungen var 2 år. Selv var han "Snekkerbestefaren"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...