morsan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 For å bli tatt på fersken, så er første bud at man får seg litt da Geir.........hehe.... *he he* Huffa, da;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se ved å være hørende framfor døv *sukk* *he he* Vi har dertil et skikkelig knirk i gulvet 2 meter utenfor soverommet, og dette stedet må passeres for junior på vei fra sitt soverom til vårt, hvis han ikke vil ta omveien om stua OG kjøkkenet....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En gang var det en som sa til meg at det var to grupper som aldri har sex - ens foreldre og ens barn. Den har jeg hørt også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jommen sa jeg jomfru ;-) *ha ha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mannen min ble stadig beordret til å være "Pusekattungen" da guttungen var 2 år. Selv var han "Snekkerbestefaren" *he he* Husker min søsters barn var opptatt av å dele ut roller hentet fra Teletubbiene. De tre barna ble hver sin figur, faren ble Tinky Winky, og hva ble moren tro? Kunne hun f eks bli solen? Eller en gang i blant utkonkurrere faren om rollen som Tinky Winky (han hadde jo tross alt _håndveske_)? Neida, hun ble alltid _støvsugeren_!! *he he* Det er fra ens egne man skal ha det...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 For å bli tatt på fersken, så er første bud at man får seg litt da Geir.........hehe.... Hva er andre bud da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva er andre bud da? Er bare ett bud. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 For å bli tatt på fersken, så er første bud at man får seg litt da Geir.........hehe.... *latter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 *he he* Vi har dertil et skikkelig knirk i gulvet 2 meter utenfor soverommet, og dette stedet må passeres for junior på vei fra sitt soverom til vårt, hvis han ikke vil ta omveien om stua OG kjøkkenet....;-) Lurt Jeg har faktisk hørt at hjelpemiddelsentralen har dørmatter med alarm (dvs. at det vibrerer under hodeputa vår dersom noen tråkker på matta). Elleveåringen hadde nok skjønt lunta dersom vi først nå gikk til anskaffelse av en slik ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lurt Jeg har faktisk hørt at hjelpemiddelsentralen har dørmatter med alarm (dvs. at det vibrerer under hodeputa vår dersom noen tråkker på matta). Elleveåringen hadde nok skjønt lunta dersom vi først nå gikk til anskaffelse av en slik ;-) *flirer høyt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er bare ett bud. Niks, det andre budet er at du må ha unger som kan knipe deg på fersken! Ergo har eg bevist at eg har oppfyllt begge bud. ha.ha...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 *he he* Huffa, da;-) Å klapp igjen! Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Niks, det andre budet er at du må ha unger som kan knipe deg på fersken! Ergo har eg bevist at eg har oppfyllt begge bud. ha.ha...:-) Ett bud til......postbudet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ett bud til......postbudet... Nei, ho gidder eg ikkje pule! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Å klapp igjen! Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). Hvorfor drar du _meg_ inn i dette???! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227648137' post='4024260] Hvorfor drar du _meg_ inn i dette???! ;-) Eg hørte en stemme inni hodet mitt som sa Lotte, Lotte, Lotte...:-) Veldig rart egentlig så pietistisk som du er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eg hørte en stemme inni hodet mitt som sa Lotte, Lotte, Lotte...:-) Veldig rart egentlig så pietistisk som du er... Ja, det var litt rart, synes jeg... *sitte med bena i kors* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei, ho gidder eg ikkje pule! Du er så despo snart at du gjør det også,hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Å klapp igjen! Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). Hva?? Jeg snakket jo om knirk i gulvet? *føler seg urettferdig angrepet av Geir i denne tråden, men sender han en trøsteklem likevel* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Å klapp igjen! Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). Ops, unnskyld - trodde jeg var på et annet sted i tråden;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.