Gå til innhold

Hva sier dere til ungene...

Gjest pihihinlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Glimtipper

6

• mrxx

5

• Orio

5

Mest aktive i denne tråden

Dette tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se ved å være hørende framfor døv *sukk*

*he he* Vi har dertil et skikkelig knirk i gulvet 2 meter utenfor soverommet, og dette stedet må passeres for junior på vei fra sitt soverom til vårt, hvis han ikke vil ta omveien om stua OG kjøkkenet....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ble stadig beordret til å være "Pusekattungen" da guttungen var 2 år. Selv var han "Snekkerbestefaren"

*he he* Husker min søsters barn var opptatt av å dele ut roller hentet fra Teletubbiene.

De tre barna ble hver sin figur, faren ble Tinky Winky, og hva ble moren tro? Kunne hun f eks bli solen? Eller en gang i blant utkonkurrere faren om rollen som Tinky Winky (han hadde jo tross alt _håndveske_)?

Neida, hun ble alltid _støvsugeren_!! *he he*

Det er fra ens egne man skal ha det...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he* Vi har dertil et skikkelig knirk i gulvet 2 meter utenfor soverommet, og dette stedet må passeres for junior på vei fra sitt soverom til vårt, hvis han ikke vil ta omveien om stua OG kjøkkenet....;-)

Lurt ;)

Jeg har faktisk hørt at hjelpemiddelsentralen har dørmatter med alarm (dvs. at det vibrerer under hodeputa vår dersom noen tråkker på matta). Elleveåringen hadde nok skjønt lunta dersom vi først nå gikk til anskaffelse av en slik ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt ;)

Jeg har faktisk hørt at hjelpemiddelsentralen har dørmatter med alarm (dvs. at det vibrerer under hodeputa vår dersom noen tråkker på matta). Elleveåringen hadde nok skjønt lunta dersom vi først nå gikk til anskaffelse av en slik ;-)

*flirer høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare ett bud.

Niks, det andre budet er at du må ha unger som kan knipe deg på fersken!

Ergo har eg bevist at eg har oppfyllt begge bud. ha.ha...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Huffa, da;-)

Å klapp igjen!

Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, det andre budet er at du må ha unger som kan knipe deg på fersken!

Ergo har eg bevist at eg har oppfyllt begge bud. ha.ha...:-)

Ett bud til......postbudet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å klapp igjen!

Eg er faktisk inne i en periode der eg er drittlei sex, det kan bli for mye av det gode også (ikkje for Lotte vel og merke). :)

Hvorfor drar du _meg_ inn i dette???! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227648137' post='4024260]

Hvorfor drar du _meg_ inn i dette???! ;-)

Eg hørte en stemme inni hodet mitt som sa Lotte, Lotte, Lotte...:-)

Veldig rart egentlig så pietistisk som du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hørte en stemme inni hodet mitt som sa Lotte, Lotte, Lotte...:-)

Veldig rart egentlig så pietistisk som du er...

Ja, det var litt rart, synes jeg... *sitte med bena i kors*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å klapp igjen!

Hva?? Jeg snakket jo om knirk i gulvet?

*føler seg urettferdig angrepet av Geir i denne tråden, men sender han en trøsteklem likevel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å klapp igjen!

Ops, unnskyld - trodde jeg var på et annet sted i tråden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...