morsan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lurt Jeg har faktisk hørt at hjelpemiddelsentralen har dørmatter med alarm (dvs. at det vibrerer under hodeputa vår dersom noen tråkker på matta). Elleveåringen hadde nok skjønt lunta dersom vi først nå gikk til anskaffelse av en slik ;-) Ja, det hadde nok vært i overkant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du er så despo snart at du gjør det også,hehe. Nei _eg_ er ikkje despo... Eg klarer meg utmerket godt, takk! Dessuten er eg drittlei alt som har med sex å gjøre, det blir jo bare søl og griseri utav det uansett. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ops, unnskyld - trodde jeg var på et annet sted i tråden;-) Eg vet ikkje ka du rører om no!? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nei _eg_ er ikkje despo... Eg klarer meg utmerket godt, takk! Dessuten er eg drittlei alt som har med sex å gjøre, det blir jo bare søl og griseri utav det uansett. :-) Det skal være litt søl og griseri:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.