black wealch Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Har fått dilla på sushi. Er det sundt eller ikke? Noen som vet? 0 Siter
black wealch Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Fisk er sunt. Det vet da alle. Er det så enkelt da? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Fisk er jo sunt, men risen er vel bare magefyll og tomme kalorier vel? Men det smaker godt da..tror alt i alt man kan si det er veldig sunt. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Sushi er sunt, men vær obs på at risen har mye tomme karbohydrater og at soyasausen har mye salt. Spis gjerne mer sashimi og mindre nigiri/maki for å kutte ned på risen hvis du er opptatt av karbo-inntaket. 0 Siter
black wealch Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Kommer an på i hvilken grad du er helsefreak. =P Ikke helsefreak...men liker at det jeg spiser er sundt. 0 Siter
black wealch Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Fisk er jo sunt, men risen er vel bare magefyll og tomme kalorier vel? Men det smaker godt da..tror alt i alt man kan si det er veldig sunt. Ja, det må vel være sunnere enn kebab og bakt potet m rømme...forhåpentligvis. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Sushi er sunt så lenge den er helt fersk, og den er tilberedt på en hygienisk måte. Siden sen ikke er varmebehandlet, kan du risikere å bli dårlig av den. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Ja, det må vel være sunnere enn kebab og bakt potet m rømme...forhåpentligvis. Ja, DET er det hvertfall, sushi er noe av det jeg spiser med veldig god samvittighet må jeg si...dvs, det gjør jeg med sjokolade også da, som regel 0 Siter
Glimtipper Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Sushi er sunt, men risen er søtet og hvit. Så du må ta det med i beregningen. For et balansert måltid burde du spise salat/grønnsaker først. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Sushi er sunt, men risen er søtet og hvit. Så du må ta det med i beregningen. For et balansert måltid burde du spise salat/grønnsaker først. ''For et balansert måltid burde du spise salat/grønnsaker først.'' Spiser maki, jeg, i slike er det jo både tang, purreløk og avocado *S* 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Ja, det må vel være sunnere enn kebab og bakt potet m rømme...forhåpentligvis. Fisken er ihvertfall sund. Sushi er jo heller ikke lagt for å fråtse, og du blir sjeldent stappmett. Det er jo også en måte å være sund på. Det å stoppe å spise før du er ordentlig mett. Spise lite og ofte. 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Fisken er ihvertfall sund. Sushi er jo heller ikke lagt for å fråtse, og du blir sjeldent stappmett. Det er jo også en måte å være sund på. Det å stoppe å spise før du er ordentlig mett. Spise lite og ofte. Sunt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.