Gå til innhold

Årets julegave??

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Slike julegaver vil jeg ikke ha, hvis det ikke ligger vedlagt en byttelapp da. Jeg henger aldri noe på veggene av plikt eller høflighet.

Skrevet

Slike julegaver vil jeg ikke ha, hvis det ikke ligger vedlagt en byttelapp da. Jeg henger aldri noe på veggene av plikt eller høflighet.

Det står i annonsen at bildene males på bestilling, så byttelapp er neppe aktuelt;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det står i annonsen at bildene males på bestilling, så byttelapp er neppe aktuelt;-)

Såpass ;) Jeg gidda ikke å lese annonsen engang, så kun noe skrekkelige greier og en overskrift.

Hva som er kunst er et definisjonsspørsmål, så derfor kjøper ikke jeg slikt til andre.

Skrevet

Såpass ;) Jeg gidda ikke å lese annonsen engang, så kun noe skrekkelige greier og en overskrift.

Hva som er kunst er et definisjonsspørsmål, så derfor kjøper ikke jeg slikt til andre.

Enig, det samme gjelder også pyntegjenstander.

Skrevet

Bare meg som synes dette var stilig...

Jeg ville ikke hatt det i de fargene da, men ellers synes jeg var litt kult jeg :0)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns det var stilig, men hvor i alle dager skal man plassere noe slikt?

Skrevet

Nei, det var både smakløst og harry i mine øyne.

Typisk gave som jeg hadde takka høflig for og plassert på loftet. ;)

Skrevet

Gruuuuuuusomt!!!! Man gir ikke bort slike ting med mindre man vet 150% sikkert at mottaker ønsker seg det.

Skrevet

Det er det støggeste jeg har sett på lenge! Hadde aldri klart å holde maska dersom noen hadde gitt meg noe sånt til jul.

Skrevet

Grusomt!! Dessuten ganske mye å betale for noe som bare skal stå i boden. Jeg tviler nesten på om jeg hadde greid å se takknemlig og glad ut, enda jeg er veldig godt oppdratt.

Skrevet

Jeg ville vel ikke blitt hoppende glad for det der nei.

Skrevet

Det er ikke noe jeg kunne gitt til andre. Motivet måtte i såfall vært bestemt av mottakeren.

Men sånn ellers så var ikke det bildet så galt synes jeg. Det slapp liksom sol og solnedgangen inn i rommet med en gang her :) (altfor stort)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke noe om å gi bort store bilder, med mindre det er noe man vet mottaker ønsker seg.

Har enkelte ganger gitt bort bilder selv (spleisegave), men da har vi vært rimelig sikre på at det passet/var ønsket. Mottakerne har hengt dem på veggen, og ikke bare av høflighet, tror jeg.

Forøvrig har jeg overhodet ikke sans for denne type bilder. Minner meg om slike solnedgangsplakater som var så moderne på slutten av 70-tallet(?). Er ikke veldig begeistret for sammensatte bilder heller, dvs. flere lerreter, men har sett enkelte ok eksempler på det.

Skrevet

Nei, det var både smakløst og harry i mine øyne.

Typisk gave som jeg hadde takka høflig for og plassert på loftet. ;)

Fint å ha litt "kunst" på loftet også;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...