Lillemus Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Og hva er egentlig poenget med å legge ut bilder av blanke lerret, malingstuber og et innpakket maleri? 0 Siter
morsan Skrevet 24. november 2008 Forfatter Skrevet 24. november 2008 Nei, jeg synes ikke noe om å gi bort store bilder, med mindre det er noe man vet mottaker ønsker seg. Har enkelte ganger gitt bort bilder selv (spleisegave), men da har vi vært rimelig sikre på at det passet/var ønsket. Mottakerne har hengt dem på veggen, og ikke bare av høflighet, tror jeg. Forøvrig har jeg overhodet ikke sans for denne type bilder. Minner meg om slike solnedgangsplakater som var så moderne på slutten av 70-tallet(?). Er ikke veldig begeistret for sammensatte bilder heller, dvs. flere lerreter, men har sett enkelte ok eksempler på det. ''Minner meg om slike solnedgangsplakater som var så moderne på slutten av 70-tallet(?). Er ikke veldig begeistret for sammensatte bilder heller, dvs. flere lerreter, men har sett enkelte ok eksempler på det.'' Enig, både mht solnedgangsbildene fra 70-tallet (jeg hadde faktisk en slik plakat på rommet mit dengangen*S*), og dette med at motivet sprer seg over flere bilder. Det er noe jeg generelt sett er lite begeistret for, hva enten motivet strekker seg over flere leretter, eller over flere fliser på bad eller kjøkken. Unntak kan dog tenkes:-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. november 2008 Forfatter Skrevet 24. november 2008 Og hva er egentlig poenget med å legge ut bilder av blanke lerret, malingstuber og et innpakket maleri? *he he* Sikkertf for å underbygge at dette er _kunst_., 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg syns bildet var kult jeg. Liker slike bilder. Men kunne ikke gitt det i gave til noen for det. Hva slags bilder liker dere forresten? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Bare meg som synes dette var stilig... Jeg ville ikke hatt det i de fargene da, men ellers synes jeg var litt kult jeg :0) Jeg synes også det var kult ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Bare meg som synes dette var stilig... Jeg ville ikke hatt det i de fargene da, men ellers synes jeg var litt kult jeg :0) Ikkje i de fargene? Du ville vel ha hatt ei blå sol du da? :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Enig, det samme gjelder også pyntegjenstander. Det samme gjelder også kvinnfolk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Eg hadde vel ikkje blitt så hoppende glad, hadde vel sagt noe ala: WOW! det var ett "kjempebilde", her må ihvertfall innventaret skiftes ut før det bildet kan få sin rettmessige plass på veggen. Og så hadde eg satt det på loftet noen år, før eg hadde gitt det vekk til fretex eller blindeforbundet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Ikkje i de fargene? Du ville vel ha hatt ei blå sol du da? :-) Hehe, neeeei! Men jeg liker ikke så mye farger på bildene...Oh hvertfall ikke så stekre farger, det tar så mye plass.. Mange nyanser av sort/hvitt hadde vært min smak. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes også det var kult ) Hihi, bra, da var jeg ikke helt alene ;0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hehe, neeeei! Men jeg liker ikke så mye farger på bildene...Oh hvertfall ikke så stekre farger, det tar så mye plass.. Mange nyanser av sort/hvitt hadde vært min smak. :0) Sort og hvitt finnes bare i en nyanse ;O) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hehe, neeeei! Men jeg liker ikke så mye farger på bildene...Oh hvertfall ikke så stekre farger, det tar så mye plass.. Mange nyanser av sort/hvitt hadde vært min smak. :0) Da burde dette være midt i blinken!? http://www.softpedia.com/screenshots/The-Ansel-Adams-Project-Screensaver_1.png 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Da burde dette være midt i blinken!? http://www.softpedia.com/screenshots/The-Ansel-Adams-Project-Screensaver_1.png Ja, det var et fint bilde! :0) Jeg er så heldig å ha en venninne som er kunstner. Så hun maler alltid bilder til meg. Da får jeg de som jeg liker ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Sort og hvitt finnes bare i en nyanse ;O) Hehe, intet er sort/hvitt er det ikke så? ;0) Men du skjønte hva jeg mente, hehe! 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Eg hadde vel ikkje blitt så hoppende glad, hadde vel sagt noe ala: WOW! det var ett "kjempebilde", her må ihvertfall innventaret skiftes ut før det bildet kan få sin rettmessige plass på veggen. Og så hadde eg satt det på loftet noen år, før eg hadde gitt det vekk til fretex eller blindeforbundet. ''eller blindeforbundet.'' *LOL* 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Det samme gjelder også kvinnfolk. Ja, det gjelder å ikke kjøpe kvinnfolk til andre! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Hehe, intet er sort/hvitt er det ikke så? ;0) Men du skjønte hva jeg mente, hehe! Ja, skjønte jo det ;O) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Ja, det gjelder å ikke kjøpe kvinnfolk til andre! Helt enig! Kvinnfolk bør folk skaffe seg sjøl. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Herre min hatt, rett i kjellerbua med det gitt. Tror likevel ikke jeg har venner som vil meg så ondt at de gir meg noe sånt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.