Gå til innhold

Travel mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbladet kan i dag berette om vår travle kronprinsesse. Hun var i kirken i går kveld, og i dag kl. 10.00 startet skolen. Hun kan jo slite seg helt ut på slikt kjør, stakkars.

Skrevet

Nå tror jeg ikke at man skal undervurdere aktiviteten til disse menneskene, de er stadig ute på ett eller annet. Jeg hadde ikke giddet å vært med på alt dette, de er med på masse de ikke har interesse av en gang.

Skrevet

Nå tror jeg ikke at man skal undervurdere aktiviteten til disse menneskene, de er stadig ute på ett eller annet. Jeg hadde ikke giddet å vært med på alt dette, de er med på masse de ikke har interesse av en gang.

Enig med deg.

Mange misunner dem dessuten at de får pynte seg slik og stadig kjøpe nye klær - jeg er utrolig glad for at jeg slippe slik fokus på min fremtreden og måtte kjøpe nye klær til enhver anledning.

Skrevet

Enig med deg.

Mange misunner dem dessuten at de får pynte seg slik og stadig kjøpe nye klær - jeg er utrolig glad for at jeg slippe slik fokus på min fremtreden og måtte kjøpe nye klær til enhver anledning.

Ikke sant? I tillegg henger fotografer og journalister etter deg hele tiden og bemerker absolutt alt du gjør og ikke gjør.

Skrevet

Det var nå helst et spark til Dagbladet jeg mente. MM har jo aldri beklaget seg, så vidt jeg vet, om at hun har det travelt.

Skrevet

Enig med deg.

Enig, de kan jo ikke slippe en fis engang uten at det er på forsiden av Blabla' dagen etter!

Skrevet

Enig, de kan jo ikke slippe en fis engang uten at det er på forsiden av Blabla' dagen etter!

For ikke å snakke om hvis de onanerer på Torgalmenningen! ;o))

Skrevet

For ikke å snakke om hvis de onanerer på Torgalmenningen! ;o))

Gulp! Hva gjør slike hentydninger i en tråd om kronprinsessen???

;-)

Skrevet

Gulp! Hva gjør slike hentydninger i en tråd om kronprinsessen???

;-)

Du har vel ikke glemt hennes utagerende fortid?

;o)

Skrevet

Du har vel ikke glemt hennes utagerende fortid?

;o)

Ja, det hadde jeg glemt i farten. Hjernen min fikk liksom et lite glimt av "svart november" her akkurat nå....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...