Gjest vennninnen76 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har en god venn som i mange år har slitt litt, men h*n har klart å komme seg gjennom det og det har mest gått oppover. Men nå derimot, har h*n vært nede ganske lenge. Og det ble ekstra ille da h*n ble avvist av en h*n har hatt et forhold med.. Nå er h*n veldig nedfor. Jeg prøver så godt jeg kan å oppmuntre h*, men jeg har familie og jobb føler ofte jeg må priorietere det. (jeg føler jeg burde stilt mer opp for h* når h*n har det vanskelig). Dessuten mottar jeg realtivt ofte sms og e-post om hvordan h*n har det, og dette er svært negativt og angripende på meg. Har oppfordret henne til å søke hjelp, men det er h*n motvillig til. Føler jeg ikke kan "mase" mer om det, for h*n har tydelig sagt at nok er nok, og at h*n klarer å ta ansvar for seg selv. Men jeg tenker da at man kanskje når man er så langt nede, kan ha problemer med selv å se at man trenger hjelp?? har noen noen råd om hvordan jeg bør forholde meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318960-bekymret-for-god-venn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.