Gå til innhold

Hurra, jeg har vunnet 550.000 pund

Anbefalte innlegg

Gjest endelig rik
Skrevet

Brått ble denne blåmandagen snudd til en solskinnsmandag!! Jeg har i følge en tekstmelding som dukket opp fra 02-Telecoms vunnet 550.000 pund - jippi! Med en kurs på rundt 10-11 kroner så skulle det straks dukke opp 5,5 millioner kroner etter at jeg har ringt oppgitt telefonnummer. Snakk om flaks, jeg som aldri vunner i noen konkurranser - hvem skulle tro at jeg skulle vinne i en internasjonal telfonnummertrekning!!? Nå skal det bli slutt på alle mine økonomiske sorger!!!!!!!!!!! Nå er det bare å overtrekke alle kredittkortene og bestille alt jeg ikke har brukt for.......

Skrevet

Høhø. lykke til:-)

Jeg tror ikke engang du er så dum at du gikk på dette...

Skrevet

Ja er det ikke lykken over alle lykke, uten å ha spilt en gang. Er det meningen man skal vinne så trenger man ikke å spille.

Skrevet

Eneste du trengte å gjøre for å få utbetalt beløpet var å oppgi ditt kredittkortnummer? :P

AneM1365380603
Skrevet

Jeg får ofte mail om slike premier. En stund var jeg plaget med at noen ringte og gratulerte meg med en premie. Jeg hørte jo at det var et båndopptak.

Jeg tenker som så at der jeg ikke har kjøpt lodd eller noe, der har jeg heller aldri vunnet.

Det frekkeste var telefonselgeren som brølte "GRATULERER" i øret mitt, så brølte han hele navnet mitt mens han gratulerte igjen. Jeg hadde vunnet sjansen til å vinne en halv million i deres lotteri. Det var bare å kjøpe lodd.. ;)

Skrevet

Jeg får ofte mail om slike premier. En stund var jeg plaget med at noen ringte og gratulerte meg med en premie. Jeg hørte jo at det var et båndopptak.

Jeg tenker som så at der jeg ikke har kjøpt lodd eller noe, der har jeg heller aldri vunnet.

Det frekkeste var telefonselgeren som brølte "GRATULERER" i øret mitt, så brølte han hele navnet mitt mens han gratulerte igjen. Jeg hadde vunnet sjansen til å vinne en halv million i deres lotteri. Det var bare å kjøpe lodd.. ;)

''Det frekkeste var telefonselgeren som brølte "GRATULERER" i øret mitt, så brølte han hele navnet mitt mens han gratulerte igjen. Jeg hadde vunnet sjansen til å vinne en halv million i deres lotteri. Det var bare å kjøpe lodd.. ;)

''

*Dåne* Er det mulig???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...