Gjest Guroen Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Skal ha forening på onsdag og jeg har tenkt å servere tapas. Vi blir 10 stk. Har kjøpt inn store kyllingvinger. Hvilken fingermat kan jeg servere til dette? Andre forslag til tapasmat? Det må være noe veldig enkelt, da jeg kun har toppen en halvtime til rådighet til matlaging. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Foreslår at du bruker søkefunksjonen her inne og søker på tapas, da det har vært ganske mange innlegg om dette :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Her finner du en video om hvordan man lager taoas, men jeg tror at det vil ta mer enn 1/2 time. http://www.spise.no/oppskrifter/tapas/tapas_video.htm 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Foreslår at du bruker søkefunksjonen her inne og søker på tapas, da det har vært ganske mange innlegg om dette :-) Ja, mener å huske jeg har lest om tapas forslag før, men fant dem altså ikke igjen i søkefunksjonen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.