Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Nå skal jeg tenke på noe hyggelig:-) Tips til kalendergaver mottas med takk. 7, 15 og 17 år. Det skal bare være noe småtterier til rundt 20-30-40-50 kroner dagen. 8 gaver til hver. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jentungen her får hårspenner, hårstrikker, blånisselue (strikka av moren til kjæresten min! Det syntes jeg var så koselig av henne!), en pastilleske, nye votter, en refleks, tyggispakke, en ny (prinsesse-)pysj osv. Altså en blanding av noe nyttig og noe kos. Hun blir alltid glad for det meste. Guttungen på 9 har valgt seg Legokalender istedet. Det var ikke meg imot. 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Flakslodd, kinobilletter, verktøy, gavekort på noe moro(juleaktiviteter, spille spill... eller hva de liker å gjøre)... 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jentungen her får hårspenner, hårstrikker, blånisselue (strikka av moren til kjæresten min! Det syntes jeg var så koselig av henne!), en pastilleske, nye votter, en refleks, tyggispakke, en ny (prinsesse-)pysj osv. Altså en blanding av noe nyttig og noe kos. Hun blir alltid glad for det meste. Guttungen på 9 har valgt seg Legokalender istedet. Det var ikke meg imot. Å! For en flott guttunge :-D Kan han ta en telefon til mine? ;-) Neida, jeg sukker litt innimellom når jeg sliter med å finne 24 ting, men når desember er her og jeg har klart det igjen, senker roen seg og jeg er klar for å holde på til de går av med pensjon ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jentungen her får hårspenner, hårstrikker, blånisselue (strikka av moren til kjæresten min! Det syntes jeg var så koselig av henne!), en pastilleske, nye votter, en refleks, tyggispakke, en ny (prinsesse-)pysj osv. Altså en blanding av noe nyttig og noe kos. Hun blir alltid glad for det meste. Guttungen på 9 har valgt seg Legokalender istedet. Det var ikke meg imot. ''Guttungen på 9 har valgt seg Legokalender istedet. Det var ikke meg imot. :)'' Samme her, bare at min guttunge er 7. Jeg ble så letta! ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Flakslodd, kinobilletter, verktøy, gavekort på noe moro(juleaktiviteter, spille spill... eller hva de liker å gjøre)... Takk for forslag:-) Må begynne å snu meg rundt nå. Det begyner å haste litt. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jentungen her får hårspenner, hårstrikker, blånisselue (strikka av moren til kjæresten min! Det syntes jeg var så koselig av henne!), en pastilleske, nye votter, en refleks, tyggispakke, en ny (prinsesse-)pysj osv. Altså en blanding av noe nyttig og noe kos. Hun blir alltid glad for det meste. Guttungen på 9 har valgt seg Legokalender istedet. Det var ikke meg imot. Tusen takk for forslag. Minstemor ønsket seg kinderkalender og fikk det, men jeg synes det er koselig å gjøre noe for de andre også, selv om det kanskje ikke betyr all verden for dem. Kjøpte en "hjemmelaget" i helga og de skal få åpne tredjehver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.