Gå til innhold

Kan du danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dans da? Ev hvilken ville du helst kunne?

Jeg selv elsker linedance. Det er gøy å se på og ekstra morro å delta, jeg vil også påstå at det er god trim :)

Link gjerne til dansen du liker :)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• morsan

5

• Lillemus

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var ikke så verst til å danse improvisert swing, men har kommet helt ut av det - særlig ettersom min mann ikke er noen stor eller ihuga danser :/.

Skrevet

Jeg skulle gjerne dratt med meg kjæresten på tangokurs, men da ser han bare på meg som om jeg hadde ramlet ned fra månen... :o(

Skrevet

Jeg var ikke så verst til å danse improvisert swing, men har kommet helt ut av det - særlig ettersom min mann ikke er noen stor eller ihuga danser :/.

Swing er også gøy :) Men jeg har funnet ut at det krever mer kondis enn hva jeg har.... Min mann sliter med knærne så det ble ikke noe av kurset vi skulle gå på i høst, jaja.

Skrevet

Jeg skulle gjerne dratt med meg kjæresten på tangokurs, men da ser han bare på meg som om jeg hadde ramlet ned fra månen... :o(

Kjipt, men plutselig en dag så vil han kanskje... Min mann har vært umulig å få med på dansekurs. Nå skulle vi vært på kurs i høst, men så sliter han med knærne, så det var vel den dansen... Tango ser også gøy ut! Dans i det hele tatt :)

Skrevet

Tango er utrolig sexy! Det skulle jeg gjerne prøvd.

Men da må jeg antakelig finne meg en ny dansepartner :/.

Skrevet

Kjipt, men plutselig en dag så vil han kanskje... Min mann har vært umulig å få med på dansekurs. Nå skulle vi vært på kurs i høst, men så sliter han med knærne, så det var vel den dansen... Tango ser også gøy ut! Dans i det hele tatt :)

Ingen av oss er noen danseløver akkurat, vi kan strekke oss til sånn rolig tett-i-tett der man nesten bare står og tramper på samme sted. ;o)

Skulle gjerne kunnet å danse tango ja! Og masse annet, men jeg eier ikke takt og tone så jeg er redd en evt. danselærer ville revet håret av seg. :o)

Skrevet

Country musikk og linedance er skikkelig harry.

Men det er MIN mening.

Skrevet

OH YES!

Swing er det vi danser mest, både min kjære og jeg. (I den grad vi kan si at vi danser mye, da, det begrenser seg til 2-3 ganger pr år tenker jeg.)

I yngre år danset jeg både standard og latin, og det er utrolig morsomt å treffe igjen noen fra den gamle "dansegjengen". Vi _kan_ faktisk endel av dansene fortsatt - og det er veldig gøy!

Dessuten - det er kjempefin trim!

Skrevet

Men det er MIN mening.

Det finnes noen av oss som liker både country og linedance. :o)

Skrevet

Ingen av oss er noen danseløver akkurat, vi kan strekke oss til sånn rolig tett-i-tett der man nesten bare står og tramper på samme sted. ;o)

Skulle gjerne kunnet å danse tango ja! Og masse annet, men jeg eier ikke takt og tone så jeg er redd en evt. danselærer ville revet håret av seg. :o)

Jeg kjenner en som ikke eide sans for takt, han er nå intruktør i swing! Så det er håp for deg også :)

Skrevet

Jeg kan danse pols og flere andre gammeldanser, swing og litt salsa. Linedance er kjempegøy, men der er jeg ingen kløpper. :)

Skrevet

Men det er MIN mening.

Helt greit, men du misforstod spørsmålet da ;)

Skrevet

OH YES!

Swing er det vi danser mest, både min kjære og jeg. (I den grad vi kan si at vi danser mye, da, det begrenser seg til 2-3 ganger pr år tenker jeg.)

I yngre år danset jeg både standard og latin, og det er utrolig morsomt å treffe igjen noen fra den gamle "dansegjengen". Vi _kan_ faktisk endel av dansene fortsatt - og det er veldig gøy!

Dessuten - det er kjempefin trim!

Så bra! Ja det er godt etter en dansegodt, god trim :)

Skrevet

Jeg kan danse pols og flere andre gammeldanser, swing og litt salsa. Linedance er kjempegøy, men der er jeg ingen kløpper. :)

Du er heldig som kan flere typer dans!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...