Gå til innhold

Kan du danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan swing og linedance...

Jeg kan også vals og en del andre "gammeldanser" hvis jeg danser med en som er god til å føre;-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• morsan

5

• Lillemus

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi gikk på dansekurs da vi var nyforelska - gammeldans og swing - og det var knallgøy.

Men vi praktiserte bare i 2-3 år - og nå går det kanksje 5 år mellom hver gang....

Jeg hadde hatt veldig lyst til at vi kunne lære oss tango - særlig sør-amerikansk tango. Var på en oppvisning en gang for mange år siden, og det er det mest intense og erotiske jeg har sett - uten at de omtrent tok på hverandre! De blikkene var vanvittig sterke!

Men mannen min vil ikke på tangokurs :-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har gått på to forskjellige swingkurs og lært å danse det på to ulike måter, men jeg er ikke flink. Vi skulle danset oftere. Noen ganger sliter jeg litt med å huske hvilke trinn jeg skal bruke. Jeg legger også merke til at mannfolka har lært å føre utfra de ulike trinnene.

Sånn utenom det elsker jeg å danse. Jeg er veldig glad i å danse etter musikk med rask takt, som f eks techno.

Det er utrolig flott å se på mennesker som kan danse. Selskapsdans er virkelig flott. Da jeg var lita sendte ofte Nrk fra slike konkurranser, men jeg tror det er mange år siden sist.

Skrevet

Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. ;)

Skrevet

Jeg er dessverre født uten kromosomer for koordinering, balanse og rytme, så dans er ikke min sterke side. For å si det forsiktig.

;-)

Skrevet

Country musikk og linedance er skikkelig harry.

Men det er MIN mening.

Fint å være litt harry innimellom vel. Liker både country og metal jeg, og "danser" til begge dele;-)

Skrevet

Jeg kan swing og linedance...

Jeg kan også vals og en del andre "gammeldanser" hvis jeg danser med en som er god til å føre;-)

Det er fanatstisk når en treffer på gode førere, det er mange som ikke kan det også. Dans er morro.

Skrevet

Har danset boogie woogie, både fast http://www.youtube.com/watch?v=IcbB1BwpOlw og slow

Og så sportsdansgrenene, liker spesielt engelsk vals

Og salsa (som andre har linket til) og vanlig Fasting-swing

Det er jo bare helt fantastisk å se på! Begynte du å danse veldig da du var liten?

Skrevet

Vi gikk på dansekurs da vi var nyforelska - gammeldans og swing - og det var knallgøy.

Men vi praktiserte bare i 2-3 år - og nå går det kanksje 5 år mellom hver gang....

Jeg hadde hatt veldig lyst til at vi kunne lære oss tango - særlig sør-amerikansk tango. Var på en oppvisning en gang for mange år siden, og det er det mest intense og erotiske jeg har sett - uten at de omtrent tok på hverandre! De blikkene var vanvittig sterke!

Men mannen min vil ikke på tangokurs :-(

Men da ligger det ii beina deres til enhver anledning, gøy å kunne noe :)

Skrevet

Jeg har gått på to forskjellige swingkurs og lært å danse det på to ulike måter, men jeg er ikke flink. Vi skulle danset oftere. Noen ganger sliter jeg litt med å huske hvilke trinn jeg skal bruke. Jeg legger også merke til at mannfolka har lært å føre utfra de ulike trinnene.

Sånn utenom det elsker jeg å danse. Jeg er veldig glad i å danse etter musikk med rask takt, som f eks techno.

Det er utrolig flott å se på mennesker som kan danse. Selskapsdans er virkelig flott. Da jeg var lita sendte ofte Nrk fra slike konkurranser, men jeg tror det er mange år siden sist.

Det er fint å se på ja. Nå har det vært "skal vi danse" noen uker på tv, de lever seg veldig inn i dansen. Jeg tror ma nmå det også for å gi rett utrykk i enkelte danser.

Skrevet

Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. ;)

Danser på bordene ut i de små timer? hehe

Skrevet

Jeg er dessverre født uten kromosomer for koordinering, balanse og rytme, så dans er ikke min sterke side. For å si det forsiktig.

;-)

Jaja pytt på, det trengs tilskuere også ;)

Skrevet

Jeg er faktisk fantastisk god på riverdance:-)

*Imponert* :)

Skrevet

''Nei, jeg kan på ingen måte danse.''

Alle kan danse :). Alle kan bare ikke de tillærte dansene, vals, rumba osv.

Gøy å svinge seg etter musikk uansett - jeg gjør det mye med barna også.

Skrevet

Du danser bare i fylla? Hva svarer du når du blir budt opp - før du blir full?

Jeg kan ikke - og liker ikke å danse. Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse...

Skrevet

Du danser bare i fylla? Hva svarer du når du blir budt opp - før du blir full?

Jeg kan ikke - og liker ikke å danse. Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse...

Vi har åpenbart ikke samme type firmafester. ;)

Jeg holder meg bare unna dansegulvet, og danser ikke. Sånn er det bare. Og spør noen, så danser jeg fortsatt ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...