Bookworm Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg kan swing og linedance... Jeg kan også vals og en del andre "gammeldanser" hvis jeg danser med en som er god til å føre;-) 0 Siter
Gjest en gang en glad danser Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Har danset boogie woogie, både fast http://www.youtube.com/watch?v=IcbB1BwpOlw og slow Og så sportsdansgrenene, liker spesielt engelsk vals Og salsa (som andre har linket til) og vanlig Fasting-swing 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Vi gikk på dansekurs da vi var nyforelska - gammeldans og swing - og det var knallgøy. Men vi praktiserte bare i 2-3 år - og nå går det kanksje 5 år mellom hver gang.... Jeg hadde hatt veldig lyst til at vi kunne lære oss tango - særlig sør-amerikansk tango. Var på en oppvisning en gang for mange år siden, og det er det mest intense og erotiske jeg har sett - uten at de omtrent tok på hverandre! De blikkene var vanvittig sterke! Men mannen min vil ikke på tangokurs :-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg har gått på to forskjellige swingkurs og lært å danse det på to ulike måter, men jeg er ikke flink. Vi skulle danset oftere. Noen ganger sliter jeg litt med å huske hvilke trinn jeg skal bruke. Jeg legger også merke til at mannfolka har lært å føre utfra de ulike trinnene. Sånn utenom det elsker jeg å danse. Jeg er veldig glad i å danse etter musikk med rask takt, som f eks techno. Det er utrolig flott å se på mennesker som kan danse. Selskapsdans er virkelig flott. Da jeg var lita sendte ofte Nrk fra slike konkurranser, men jeg tror det er mange år siden sist. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. 0 Siter
AAA Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg er dessverre født uten kromosomer for koordinering, balanse og rytme, så dans er ikke min sterke side. For å si det forsiktig. ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Country musikk og linedance er skikkelig harry. Men det er MIN mening. Fint å være litt harry innimellom vel. Liker både country og metal jeg, og "danser" til begge dele;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Jeg er faktisk fantastisk god på riverdance:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Jeg kan swing og linedance... Jeg kan også vals og en del andre "gammeldanser" hvis jeg danser med en som er god til å føre;-) Det er fanatstisk når en treffer på gode førere, det er mange som ikke kan det også. Dans er morro. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Har danset boogie woogie, både fast http://www.youtube.com/watch?v=IcbB1BwpOlw og slow Og så sportsdansgrenene, liker spesielt engelsk vals Og salsa (som andre har linket til) og vanlig Fasting-swing Det er jo bare helt fantastisk å se på! Begynte du å danse veldig da du var liten? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Vi gikk på dansekurs da vi var nyforelska - gammeldans og swing - og det var knallgøy. Men vi praktiserte bare i 2-3 år - og nå går det kanksje 5 år mellom hver gang.... Jeg hadde hatt veldig lyst til at vi kunne lære oss tango - særlig sør-amerikansk tango. Var på en oppvisning en gang for mange år siden, og det er det mest intense og erotiske jeg har sett - uten at de omtrent tok på hverandre! De blikkene var vanvittig sterke! Men mannen min vil ikke på tangokurs :-( Men da ligger det ii beina deres til enhver anledning, gøy å kunne noe 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Jeg har gått på to forskjellige swingkurs og lært å danse det på to ulike måter, men jeg er ikke flink. Vi skulle danset oftere. Noen ganger sliter jeg litt med å huske hvilke trinn jeg skal bruke. Jeg legger også merke til at mannfolka har lært å føre utfra de ulike trinnene. Sånn utenom det elsker jeg å danse. Jeg er veldig glad i å danse etter musikk med rask takt, som f eks techno. Det er utrolig flott å se på mennesker som kan danse. Selskapsdans er virkelig flott. Da jeg var lita sendte ofte Nrk fra slike konkurranser, men jeg tror det er mange år siden sist. Det er fint å se på ja. Nå har det vært "skal vi danse" noen uker på tv, de lever seg veldig inn i dansen. Jeg tror ma nmå det også for å gi rett utrykk i enkelte danser. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. Danser på bordene ut i de små timer? hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Jeg er dessverre født uten kromosomer for koordinering, balanse og rytme, så dans er ikke min sterke side. For å si det forsiktig. ;-) Jaja pytt på, det trengs tilskuere også 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Jeg er faktisk fantastisk god på riverdance:-) *Imponert* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Det er fanatstisk når en treffer på gode førere, det er mange som ikke kan det også. Dans er morro. ''Det er fanatstisk når en treffer på gode førere...'' Det er eg helt uenig i! http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_02/hitlerDM_468x422.jpg 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 ''Det er fanatstisk når en treffer på gode førere...'' Det er eg helt uenig i! http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_02/hitlerDM_468x422.jpg Du altså 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. ''Nei, jeg kan på ingen måte danse.'' Alle kan danse . Alle kan bare ikke de tillærte dansene, vals, rumba osv. Gøy å svinge seg etter musikk uansett - jeg gjør det mye med barna også. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. Du danser bare i fylla? Hva svarer du når du blir budt opp - før du blir full? Jeg kan ikke - og liker ikke å danse. Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Du danser bare i fylla? Hva svarer du når du blir budt opp - før du blir full? Jeg kan ikke - og liker ikke å danse. Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse... Vi har åpenbart ikke samme type firmafester. Jeg holder meg bare unna dansegulvet, og danser ikke. Sånn er det bare. Og spør noen, så danser jeg fortsatt ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.