Gå til innhold

Kan du danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes noen av oss som liker både country og linedance. :o)

Jepp jeg vet:o) Men det gjør ikke jeg;o)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• morsan

5

• Lillemus

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi har åpenbart ikke samme type firmafester. ;)

Jeg holder meg bare unna dansegulvet, og danser ikke. Sånn er det bare. Og spør noen, så danser jeg fortsatt ikke. :)

Det er godt å høre at det finnes flere. :-)

Jeg sier ofte nei takk,- men føler meg litt sær.

Skrevet

Jge er vokst opp på landet hvor det var "dans på lokkalet" fra man var konfirmert, så "alminnelig pardans" fikk vi jo god trening i;-) Pluss at jeg har gått på kurs i alt fra gammeldans til "Saturday Night Fever" *he he*

Skrevet

Du danser bare i fylla? Hva svarer du når du blir budt opp - før du blir full?

Jeg kan ikke - og liker ikke å danse. Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse...

''Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse...''

Jeg synes de treigeste mennene på firmafestene står bare og henger i baren hele kvelden etter middagen og ikke danser med _noen_! ;-) Heldigvis finnes dte noen hederlige unntak...;-)

Skrevet

''Men jeg synes det er vanskelig på firmafester etc hvor menn kommer og spør om man skal danse...''

Jeg synes de treigeste mennene på firmafestene står bare og henger i baren hele kvelden etter middagen og ikke danser med _noen_! ;-) Heldigvis finnes dte noen hederlige unntak...;-)

Ikke uenig der,- og hadde jeg vært flinkere til å danse og ikke bare følt meg klosset, hadde jeg også (stort sett) syntes det var hyggelig å danse med dem som spør...

Skrevet

Ikke uenig der,- og hadde jeg vært flinkere til å danse og ikke bare følt meg klosset, hadde jeg også (stort sett) syntes det var hyggelig å danse med dem som spør...

Det er jo ikke så lett å være kvinne i pardansen heller, for man må jo bare la mannen styre selv om han er helt håpløs;-)

Mannen får alltid danset på sin måte, mens vi må innrette oss på ulike stiler alt etter hvilken mann vi danser med;-)

Skrevet

Jeg danser sjelden. Hvis jeg danser er jeg ganske full.

Jeg vil heller synge eller spille.

Skrevet

Nei, jeg kan på ingen måte danse. Tror jeg ihvertfall. Jeg danser bare i fylla. Og jeg skal være på en god snurr før jeg er i gang. ;)

me too

Skrevet

Jge er vokst opp på landet hvor det var "dans på lokkalet" fra man var konfirmert, så "alminnelig pardans" fikk vi jo god trening i;-) Pluss at jeg har gått på kurs i alt fra gammeldans til "Saturday Night Fever" *he he*

Saturday night fever var sikker knallgøy. Du har vært aktiv du ja :)

Skrevet

Jeg danser sjelden. Hvis jeg danser er jeg ganske full.

Jeg vil heller synge eller spille.

Hehe, i fylla er vi så flinke atte ;)

Skrevet

Saturday night fever var sikker knallgøy. Du har vært aktiv du ja :)

Tja, akkurat det kurset tok jeg vel sånn cirka 1977, så det er vel grenser for hvor lang tid etterpå jeg kan skryte av aktivitetsnivået fra dentiden;-)

"Moves'ene" var ikke helt identiske med linken nedenfor, men det var litt i samme banen:

Skrevet

Tja, akkurat det kurset tok jeg vel sånn cirka 1977, så det er vel grenser for hvor lang tid etterpå jeg kan skryte av aktivitetsnivået fra dentiden;-)

"Moves'ene" var ikke helt identiske med linken nedenfor, men det var litt i samme banen:

Stilig :)

Skrevet

Stilig :)

Det blir litt sånn line dance discoversjon;-)

Gjest en gang en glad danser
Skrevet

Det er jo bare helt fantastisk å se på! Begynte du å danse veldig da du var liten?

Nei, jeg startet faktisk som student. Hvis det var boogie woogie du tenkte på, så gjorde de to på de to klippene også det. Det er nesten ikke til å tro. Det var (er?) utrolig bra dansemiljø for studenter i Trondheim.

Skrevet

Jeg er dessverre født uten kromosomer for koordinering, balanse og rytme, så dans er ikke min sterke side. For å si det forsiktig.

;-)

Der er jeg helt lik deg.

Skrevet

Vi gikk på dansekurs da vi var nyforelska - gammeldans og swing - og det var knallgøy.

Men vi praktiserte bare i 2-3 år - og nå går det kanksje 5 år mellom hver gang....

Jeg hadde hatt veldig lyst til at vi kunne lære oss tango - særlig sør-amerikansk tango. Var på en oppvisning en gang for mange år siden, og det er det mest intense og erotiske jeg har sett - uten at de omtrent tok på hverandre! De blikkene var vanvittig sterke!

Men mannen min vil ikke på tangokurs :-(

Jeg har litt lyst til å begynne på swingkurs sammen med kjæresten. Men vet ikke om jeg tør :o) Eier ikke rytme i kroppen.

Skrevet

Nei, jeg startet faktisk som student. Hvis det var boogie woogie du tenkte på, så gjorde de to på de to klippene også det. Det er nesten ikke til å tro. Det var (er?) utrolig bra dansemiljø for studenter i Trondheim.

Gøy da at du kjenner de på linken :) Du var sikkert like god, eller var det deg der kanskje? ;)

Gjest en gang en glad danser
Skrevet

Gøy da at du kjenner de på linken :) Du var sikkert like god, eller var det deg der kanskje? ;)

Hehe, nei det var ikke meg, og jeg var på langt nær så god :o) De ble verdensmestere og sånn etterhvert de på linken, og jeg likte aldri å konkurrere, så jeg satset aldri så høyt. Jeg ville nok aldri klart dt heller, men det var veldig artig å danse, da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...