Gjest nærmer seg julekorttid Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Usikker på hvor jeg skal bestille. Tps mottas gjerne, og vil gjerne høre erfaringer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Naboen min lager dem for meg. Hun er grafisk designer og superkreativ - i tillegg til veldig snill. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg bestilte på Elite foto i fjor, og var veldig fornøyd. Regner med at jeg gjør det samme i år. 0 Siter
ekte nick Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Mener du med eller uten privat foto? Jeg bestiller alltid julekortene mine fra Unicef (eller kjøper dem på Posten), for da støtter jeg en god sak, samtidig som jeg syns kortene er veldig fine. Kan lønne seg å gå inn på nettsiden deres og bestille kort derfra, eller fra katalogen, for de har et veldig stort utvalg (også av gaver, og av helårskort) mens på Posten er utvalget lite. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Mener du med eller uten privat foto? Jeg bestiller alltid julekortene mine fra Unicef (eller kjøper dem på Posten), for da støtter jeg en god sak, samtidig som jeg syns kortene er veldig fine. Kan lønne seg å gå inn på nettsiden deres og bestille kort derfra, eller fra katalogen, for de har et veldig stort utvalg (også av gaver, og av helårskort) mens på Posten er utvalget lite. Hehe, har nesten glemt at det finnes annet enn bildekort, jeg. Før jeg fikk barn selv syntes jeg slike kort var litt skrytende og kvalmende 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Mener du med eller uten privat foto? Jeg bestiller alltid julekortene mine fra Unicef (eller kjøper dem på Posten), for da støtter jeg en god sak, samtidig som jeg syns kortene er veldig fine. Kan lønne seg å gå inn på nettsiden deres og bestille kort derfra, eller fra katalogen, for de har et veldig stort utvalg (også av gaver, og av helårskort) mens på Posten er utvalget lite. Jeg har kjøpt julekort derfra i år - utolig mange fine:-) Men jeg hadde tenkt å ha "begge deler, takk" i år, og se om jeg finner et passende bilde å lime inn i Unicef-kortene;-) Men størrelsen kan bli en utfordring. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Bildekort ble bestilt hos Eurofoto, hadde en nydelig rabatt til gode der som gjorde at det ble en _fryd_ å kjøpe. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.