Gå til innhold

vær på vakt -reportage rga: LURERI!!!

Anbefalte innlegg

Gjest obs! obs! obs!
Skrevet

"italienske" selgere er på ferde. En jeg kjenner ble rundlurt i dag på en parkeringsplass på et kjøpesenter. Det var en italiener (tilsynelatende) som hadde vært på en klesmesse. Skulle nå tilbake med fly og ville gjerne bli kvitt noen av Armani-klærne. Han jeg kjenner endte opp med en dress og 6 (!) jakker til den nette sum: 6.000,-!!!!!!

Vedkommende er verken dum eller lettlurt til vanlig, men italieneren var veldig overbevisende. Jeg har sjekket nettet nå i kveld og det står liknende historier fra alle mulige land. Pass på!!

Skrevet

Hahaha, er man lettlurt, så er man lettlurt! Så spørs det om dressen og jakkene er gode nok faker til å brukes, eller om de går rett i søpla. Hva var det han trodde han hadde kjøpt? 6 dresser?

Jeg ble utsatt for det samme i sommer. Han var usedvanlig velstriglet og oppdresset, men nick vet at når noe er for godt til å være sant, osv, osv.

Skrevet

Hi hi, unnskyld at jeg ler, men akkurat den samme italiener, (må det ha vært), med akkurat samme argument, solgte fem armani-jakker til en venn av meg i København for tre år siden;-) Vennen min brukte aldri jakkene, men solgte dem som fake armanis til en som ikke var så kresen på merker, for en noe billigere penge:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...