Gå til innhold

Coctail som velkomstdrink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! :o)

Jeg skal ha party til helgen, og vil servere en litt "morsom" coctail til gjestene når de kommer :) helst en frisk en, med en fancy farge, grønn f.eks? har du noen tips? Har ikke blender, så får ikke knust is. det kommer 10 personer, så er fint om jeg kan lage det i en mugge før jeg skjenker i glassene.

Hvis

Skrevet

takk for svar. Det er kjempegodt det, men kan bli litt for mye jobb å lage til 10 stk. når jeg ikke har blender eller morter.. Liker det best med knust is, og ikke isbiter.

Legg masse isbiter i en rein pose og slå løs med kjevle. Funker utmerket. ;)

Skrevet

Legg masse isbiter i en rein pose og slå løs med kjevle. Funker utmerket. ;)

nei, det har jeg ikke tid til gitt... Har 1000 andre ting å gjøre klart den dagen, så da velger jeg en enklere velkomstdrink. Pynting, mat, kaker, dekke på osv. Blir helt svett av tanken. :)

Skrevet

Takk. :) Den så veldig spennende ut :) Den kan jo jo bare ha isbiter i og, eller om jeg følger mariaflyflys råd, og setter venninna mi på "knuse-is-med-kjevle" oppdrag : )

Er også veldig glad i mojito, men synes den er bedre egnet til små kvanta - drinken jeg foreslo er godt egnet å servere i mugge.

Skrevet

Bacardi Razz + Sitronbrus og lime.

Den blir ikke grønn da - om du ikke tilsetter grønn konditorfarge. Men nesten alle liker den.

Skrevet

takk for svar. Det er kjempegodt det, men kan bli litt for mye jobb å lage til 10 stk. når jeg ikke har blender eller morter.. Liker det best med knust is, og ikke isbiter.

Du kan lage mojitopunch, det er kjempegodt, bare bland forholdene riktig med rom, tonic, sukker og knus masse mynteblader ned i sukkeret, og ha isbiter i. Det er friskt, effektivt, og smakker deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...