Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Er det mulig å lagre en video fra YouTube og inn på pc`n min? Har funnet en jeg gjerne skulle lagret, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å lagre den. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Jeg har et par stk på favoritter, vet ikke om det går an å lagre den videre i systemet. 0 Siter
Aggathe Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3995831 Jeg fikk god hjelp av denne linken, tok litt tid, men det gikk bra! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3995831 Jeg fikk god hjelp av denne linken, tok litt tid, men det gikk bra! Takk for linken, nå står den og surrer og går... Håper virkelig jeg får til dette! 0 Siter
mrxx Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Takk for linken, nå står den og surrer og går... Håper virkelig jeg får til dette! Det hender at den går og surrer uten å stoppe, da må du starte på nytt, den er ikke helt stabil, i alle fall ikke på min pc. Men generelt funker dette veldig godt, jeg har ikke lagret filmer, men jeg har lagret musikk, de blir jo konvertert til MP3 og det er jo topp:-) 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Det hender at den går og surrer uten å stoppe, da må du starte på nytt, den er ikke helt stabil, i alle fall ikke på min pc. Men generelt funker dette veldig godt, jeg har ikke lagret filmer, men jeg har lagret musikk, de blir jo konvertert til MP3 og det er jo topp:-) Jeg lagret en film, og det gikk bra. Men nå skulle jeg gjerne lagret en film fra facebook, men det gride jeg ikke på denne måten. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Jeg lagret en film, og det gikk bra. Men nå skulle jeg gjerne lagret en film fra facebook, men det gride jeg ikke på denne måten. Klarer du å lagre filmen på facebook et annet sted da for så å prøve denne metoden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.