Gå til innhold

Lagre film fra YouTube?

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter
Skrevet

Er det mulig å lagre en video fra YouTube og inn på pc`n min?

Har funnet en jeg gjerne skulle lagret, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å lagre den. Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Jeg har et par stk på favoritter, vet ikke om det går an å lagre den videre i systemet.

Skrevet

Takk for linken, nå står den og surrer og går... Håper virkelig jeg får til dette!

Det hender at den går og surrer uten å stoppe, da må du starte på nytt, den er ikke helt stabil, i alle fall ikke på min pc. Men generelt funker dette veldig godt, jeg har ikke lagret filmer, men jeg har lagret musikk, de blir jo konvertert til MP3 og det er jo topp:-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Det hender at den går og surrer uten å stoppe, da må du starte på nytt, den er ikke helt stabil, i alle fall ikke på min pc. Men generelt funker dette veldig godt, jeg har ikke lagret filmer, men jeg har lagret musikk, de blir jo konvertert til MP3 og det er jo topp:-)

Jeg lagret en film, og det gikk bra. Men nå skulle jeg gjerne lagret en film fra facebook, men det gride jeg ikke på denne måten.

Skrevet

Jeg lagret en film, og det gikk bra. Men nå skulle jeg gjerne lagret en film fra facebook, men det gride jeg ikke på denne måten.

Klarer du å lagre filmen på facebook et annet sted da for så å prøve denne metoden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...