Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Nå har jeg vært på diverse bokhandlere, og samtlige har kuttet ut Lyra, til fordel for Crayona, eller noe i den dur.. *irritert* Jeg skulle kjøpe enkeltvis, de koster 15 kr pr stk, og finnes med glans/glittereffekt Kanskje noe har et godt tips? Jeg handler gjerne på nettet! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Vi har kjøpt store caradage (???) blyanter og de er like gode som Lyra sine. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Vi har kjøpt store caradage (???) blyanter og de er like gode som Lyra sine. Caran d'Ache... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Vi har kjøpt store caradage (???) blyanter og de er like gode som Lyra sine. Carandache, ja. Sist jeg kjøpte, så syntes jeg fargene var så svake, men jeg har alltid likt denne sorten tidligere. Hvor kjøpte du? finnes de med skimmer/glitter? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Oi, må jeg hamstre? Er ikke lenge siden jeg så dem i bokhandlene her i byen, riktignok på tilbud (kanskje det er derfor?) Vi har kjøpt Øysteins Blyant DVD, så nå går det unna med fargeblyantene! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227609548' post='4023757] Carandache, ja. Sist jeg kjøpte, så syntes jeg fargene var så svake, men jeg har alltid likt denne sorten tidligere. Hvor kjøpte du? finnes de med skimmer/glitter? Kjøpte dem på en lokal liten raritetsbutikk opp ved der jeg bor. ) Ingen skimmer/glitter-farger såvidt jeg husker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Caran d'Ache... Sånn var det man stavet det ja.... Helt håpløst jo. Karrandasj er mye lettere. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Kjøpte dem på en lokal liten raritetsbutikk opp ved der jeg bor. ) Ingen skimmer/glitter-farger såvidt jeg husker. aha... 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Sløyddetaljer har. www.sloyd-detaljer.no Jeg vet ikke om de har enkeltvis og med glitter da, men det kan du vel enkelt sjekke opp på nettsiden. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Ark pleier å ha. Takk! Fikk i tak i en pakke på ebay ))) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Sløyddetaljer har. www.sloyd-detaljer.no Jeg vet ikke om de har enkeltvis og med glitter da, men det kan du vel enkelt sjekke opp på nettsiden. Takk, men ebay løste mitt lille problem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.