Gå til innhold

Lyra blyanter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på diverse bokhandlere, og samtlige har kuttet ut Lyra, til fordel for Crayona, eller noe i den dur.. *irritert*

Jeg skulle kjøpe enkeltvis, de koster 15 kr pr stk, og finnes med glans/glittereffekt :(

Kanskje noe har et godt tips? Jeg handler gjerne på nettet! :-)

Skrevet

Vi har kjøpt store caradage (???) blyanter og de er like gode som Lyra sine.

Skrevet

Caran d'Ache...

Skrevet

Carandache, ja. Sist jeg kjøpte, så syntes jeg fargene var så svake, men jeg har alltid likt denne sorten tidligere. Hvor kjøpte du? finnes de med skimmer/glitter?

Skrevet

Oi, må jeg hamstre? Er ikke lenge siden jeg så dem i bokhandlene her i byen, riktignok på tilbud (kanskje det er derfor?)

Vi har kjøpt Øysteins Blyant DVD, så nå går det unna med fargeblyantene!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227609548' post='4023757]

Carandache, ja. Sist jeg kjøpte, så syntes jeg fargene var så svake, men jeg har alltid likt denne sorten tidligere. Hvor kjøpte du? finnes de med skimmer/glitter?

Kjøpte dem på en lokal liten raritetsbutikk opp ved der jeg bor. :o) Ingen skimmer/glitter-farger såvidt jeg husker.

Skrevet

Caran d'Ache...

Sånn var det man stavet det ja.... Helt håpløst jo. Karrandasj er mye lettere. :o)

Skrevet

Kjøpte dem på en lokal liten raritetsbutikk opp ved der jeg bor. :o) Ingen skimmer/glitter-farger såvidt jeg husker.

aha...

Skrevet

Sløyddetaljer har. www.sloyd-detaljer.no

Jeg vet ikke om de har enkeltvis og med glitter da, men det kan du vel enkelt sjekke opp på nettsiden.

Skrevet

Ark pleier å ha.

Takk! Fikk i tak i en pakke på ebay :))))

Skrevet

Sløyddetaljer har. www.sloyd-detaljer.no

Jeg vet ikke om de har enkeltvis og med glitter da, men det kan du vel enkelt sjekke opp på nettsiden.

Takk, men ebay løste mitt lille problem :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...