Gå til innhold

Det hadde tatt seg ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he, jeg er ikke særlig bekymret for at dette vil ramle inn i gubbens garderobe.

Er enig med deg - dette hadde vært en svært virkningsfull turn-off.

Hjelpes...

Skrevet

Jeg får latterkrampe bare ved tanken på at kjæresten skulle iført seg bh... Ikke direkte turn-on nei!

Men såvidt jeg har sett er det visst stor begeistring blant janpanske menn. Forstå det den som kan.

Gjest Astroide
Skrevet

LItt turnoff ja.. Upraktisk og, ettersom han har problemer med å få av MIN.. For ikke å snakke om PÅ..

AneM1365380603
Skrevet

Så utrolig teit og komisk :o))) Jeg hadde aldri fått noe sånt på min kjære. I allefall ikke etter at jeg lokket han til å ta på en svart sid kjole med hette på. Jeg lo og lo, og jeg tror han angret sterkt på at han tok den på. Han så ut som den gode feen i Askepott.

Skrevet

LItt turnoff ja.. Upraktisk og, ettersom han har problemer med å få av MIN.. For ikke å snakke om PÅ..

He-he, jeg fatter ikke at det skal være så vasnkelig å ta av en BH jeg, mon tro om alle menn vet at det er små hemper man skal feste i der bak, virker ikke alltid som om de har skjønt greia når de river og sliter.

Å ta på derimot sliter jeg med selv, jeg må ta den på foran for så å snu den etterpå, jeg klarer ikke disse hempene bak på ryggen!!

Skrevet

Det har jammen meg tatt mange år før dette som var en Seinfeld-vits ble satt ut i produksjon! :-)

For den som vil mimre litt, så kan man ta en titt langs memory lane fra den gangen Frank Costanza og Kramer gikk sammen om å lage mannlig brystholder ("The Bro" eller "The Manziere"):

http://www.youtube.com/watch?v=PqsRB9kEYEU

Skrevet

Heldigvis er det en stund til min kjære _trenger_ BH, i hvertfall.

Skrevet

Det har jammen meg tatt mange år før dette som var en Seinfeld-vits ble satt ut i produksjon! :-)

For den som vil mimre litt, så kan man ta en titt langs memory lane fra den gangen Frank Costanza og Kramer gikk sammen om å lage mannlig brystholder ("The Bro" eller "The Manziere"):

Og jeg som trodde jeg hadde sett alle Seinfeld episodene, men den gang ei : )

Ser forøvrig ut til at Bro er noe som har eksistert ja, japaneserne var treige denne gangen!

http://www.youtube.com/watch?v=TmvorF22sR0&NR=1

Skrevet

Ja, jeg husker den :-)

En fantastisk og nyskapende serie i sin tid, men jeg ser jo når de går i reprise at de er blitt litt gammemodige...

*Mimrer litt*

Skrevet

Ja, jeg husker den :-)

En fantastisk og nyskapende serie i sin tid, men jeg ser jo når de går i reprise at de er blitt litt gammemodige...

*Mimrer litt*

Jeg vil heller bruke uttrykket "klassiker" enn "gammelmodig" :-)

Skrevet

Jeg vil heller bruke uttrykket "klassiker" enn "gammelmodig" :-)

Enig med deg, "klassiker" er dekkende!

Skrevet

Så utrolig teit og komisk :o))) Jeg hadde aldri fått noe sånt på min kjære. I allefall ikke etter at jeg lokket han til å ta på en svart sid kjole med hette på. Jeg lo og lo, og jeg tror han angret sterkt på at han tok den på. Han så ut som den gode feen i Askepott.

Hehe, ikke rart at dette står for han som et mareritt og jeg skjønner godt at du omtrent lo deg i hjel:-)

Skrevet

He-he, jeg fatter ikke at det skal være så vasnkelig å ta av en BH jeg, mon tro om alle menn vet at det er små hemper man skal feste i der bak, virker ikke alltid som om de har skjønt greia når de river og sliter.

Å ta på derimot sliter jeg med selv, jeg må ta den på foran for så å snu den etterpå, jeg klarer ikke disse hempene bak på ryggen!!

Ta de av er ikke det store problemet, det klarer jeg ganske raskt, men jeg har faktisk aldri prøvd å sette dem på tror jeg, det er liksom ikke fullt så interessant:-)

Gjest Astroide
Skrevet

Hehe, nei det var nå også den rivinga og slitinga jeg tenkte på.. For ikke å snakke om romantikken når han fikler og sliter en stund for så å ta en time-out der han sier noe sånn som: "faen!" og dytter meg i en eller annen stilling så han kommer i posisjon til å virkelig ta utfordringen i nærmere øyensyn..

Men klarer heller ikke å ta den på bak på ryggen altså.. Så den er unnskyldt.

Gjest Astroide
Skrevet

Ta de av er ikke det store problemet, det klarer jeg ganske raskt, men jeg har faktisk aldri prøvd å sette dem på tror jeg, det er liksom ikke fullt så interessant:-)

Nei.. Nei, kunnskapsnivået har helt klart en korrelasjon med interessenivået!

Skrevet

Omtrent like stort marked som denne veska har, vil eg tippe...

http://www.henne.no/php/art.php?id=775025

Eg kan komme på tre potensielle kandidater til den der greia du viste til og det er Jan Thomas, BlomsterFinn og Espen "Esther" Pirelli Benestad, men de kommer du neppe i buksa på uansett.

Skrevet

Herregud..... Nei, det hadde aldri jeg heller tent på....

Skrevet

Nei.. Nei, kunnskapsnivået har helt klart en korrelasjon med interessenivået!

Hehe, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...