Gjest Bullit70 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva gjør man når alt raser IGJEN!!! Jeg er en mann som er straks 38 år, og har vært gjennom flere helveter enn jeg ønsker å huske. Jeg jobbet innen IT brasjen, med mye reising og annet arbeidspress, men trivdes. Møtte veggen av den ganske solide typen, og har brukt mange år på å bygge meg opp igjen, via tvangsinnleggelse, selvmordsforsøk, DPSx2 6 ukers opphold. Det var det siste som fungerte, sammen med at jeg fikk alt til å fungere med min samboer. Nå har jeg da selvfølgelig hatt en del problemer med økonomien, som følger det at du raser ned i lønn, og har vært høyt oppe ( har diagnose bipolar, rappid) Fikk medisiner for dette, og forsøkte flere nye, og de fungerte tydeligvis bra, for alt ble stabilt, men!!! Nå har min samboer sagt at hun ikke tåler mitt åsyn, og skal flytte. Jeg har lenge vært på praksisplass for å komme tilbake i min tidligere type arbeid, og inntekt, og har fått hjelp av familien min til å rydde opp i alt som er utestående, slik at vi skulle få kjøpt oss et sted å bo, istedet for å leie. Nå raser alt, og vi har anskaffet oss 2 hunder som det ser ut som hun overlater til meg! (men ja de er mine gutter) Jeg er ingen rusmissbruker av natur, men den uroen som kommer i kroppen når alt raser klarer jeg ikke å leve med, og da drikker jeg, eller røyker saker og ting, men det fungerer jo ikke når jeg skal klare å vise at jeg er klar for ansvar og jobb!! Psykiatrisk team er jo kun tilgjengelig hvis du har vedtak, og lege henvisning? Jeg trenger noe NÅ!!! Må på jobb igjen imorgen, og har ikke sovet mer enn 2 timer de siste 3 dagene!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319015-krise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Huffda! Dette hørtes ikke bra ut! Føler med deg når jeg leser innlegget ditt, men får ikke helt tak i hva du spør etter? Trenger du råd for å prøve å redde samboerforholdet? Akutt psykriatisk hjelp? Eller beroligende medisiner for å få sove? Eller rett og slett bare noen å dele tankene med?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319015-krise/#findComment-2629021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Risotta Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Stakkars deg. Du bør gå til legen å få sykemelding. Få noe du kan få sovet på. f, eks vallergan eller vanlig sovemedisin..Legen kan sikkert henvise deg til psykolog eller annet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319015-krise/#findComment-2629070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bullit70 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Huffda! Dette hørtes ikke bra ut! Føler med deg når jeg leser innlegget ditt, men får ikke helt tak i hva du spør etter? Trenger du råd for å prøve å redde samboerforholdet? Akutt psykriatisk hjelp? Eller beroligende medisiner for å få sove? Eller rett og slett bare noen å dele tankene med?? Takk for svar, redde forholdet, nei. Det har vært forsøkt reddet nok ganger, og skader meg hver gang. Nå holder det, det som gjelder nå er å komme seg opp raskt. leste tips om valergan for å få sove o.l. Og nei, det fungerer meget dårlig, sovner ikke av det, og når jeg først sovner er jeg vrak i over et døgn etter at jeg våkner. Får heller ikke sterkere saker av legene, da jeg har stappet i meg en god overdose av muskelavslappende en gang i tiden. Har lagt igjen beskjed hos psyk team om at de skulle ringe meg, men brøt kontakten med dem for ca 2 år siden, så det ser ikke ut til at de ringer igjen! Når man først er ute av systemet skal man holde seg frisk! Regner ikke med at jeg dukker opp på jobb imorgen nei, men Faenskapet er vel også det at jeg har bodd sammen med ei utrolig sjalu dame gjennom snart 8 år, og har derfor ingen andre enn familie rundt meg, venner hadde fornuft nok til å skygge banen. Så noen å snakke med er det ikke akkurat nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319015-krise/#findComment-2629077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Takk for svar, redde forholdet, nei. Det har vært forsøkt reddet nok ganger, og skader meg hver gang. Nå holder det, det som gjelder nå er å komme seg opp raskt. leste tips om valergan for å få sove o.l. Og nei, det fungerer meget dårlig, sovner ikke av det, og når jeg først sovner er jeg vrak i over et døgn etter at jeg våkner. Får heller ikke sterkere saker av legene, da jeg har stappet i meg en god overdose av muskelavslappende en gang i tiden. Har lagt igjen beskjed hos psyk team om at de skulle ringe meg, men brøt kontakten med dem for ca 2 år siden, så det ser ikke ut til at de ringer igjen! Når man først er ute av systemet skal man holde seg frisk! Regner ikke med at jeg dukker opp på jobb imorgen nei, men Faenskapet er vel også det at jeg har bodd sammen med ei utrolig sjalu dame gjennom snart 8 år, og har derfor ingen andre enn familie rundt meg, venner hadde fornuft nok til å skygge banen. Så noen å snakke med er det ikke akkurat nå. Vet ikke om jeg har noe fornuftig å si deg. Jeg vet svært lite både om medisiner og behandlingsapparatet inne psykiatri. Men på generellt grunnlag, så gjelder vel det samme for deg som for andre: Man trenger noen å snakke med, og det IKKE en god løsning å ty til dop og alkohol når man møter motgang! Men dette vet du nok allerede. Håper du finner hjelpen du trenger! Ønsker deg alt godt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319015-krise/#findComment-2629104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.