nick Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Har de slettet kabeltråden min???? Så det er ikke tillatt å fortelle dolerne at man har blitt frisk etter å hatt ukelang diarè som holdt på å sende meg i kne? Naut! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det). Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det). Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette. ''Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette.'' Inkluderer det dolerne også? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det). Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette. Drit i å lese det du ikke tåler da. ;-) Så lenge folk ikke er trollete med hverandre, så er det ingen grunn til å gå amok med delete-tasten. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det). Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette. No shit! 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 ''Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette.'' Inkluderer det dolerne også? Redaksjonen avgjør hva som slettes. 0 Siter
Gjest dinglebær i r Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Redaksjonen avgjør hva som slettes. men å hetse enkelte som gjøres iblant er ok???jaja....tydelig hvem som betaler for dette(og må jeg minne om at alle fagsvar utenom psykiatri koster oss også???) 0 Siter
nick Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det). Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette. Puddinger! Ikke tvil om kjønnet bak webnicket. Vente til Jakten på kjærligheten er ferdig før dere sensurerer. Patetisk! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Puddinger! Ikke tvil om kjønnet bak webnicket. Vente til Jakten på kjærligheten er ferdig før dere sensurerer. Patetisk! Jeg er enig med deg. Det var en merkelig avgjørelse. 0 Siter
nick Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Jeg er enig med deg. Det var en merkelig avgjørelse. Den første slettingen tror jeg delvis var en tabbe. Den ble gjort uten referanse til mine tidligere tråder om at jeg var syk. Da var det bare en rar tråd om at jeg hadde lagt en kabel. Nå, derimot, har det utviklet seg til en facesaving exercise der hun ikke vil la noe kabelaktig stå, fordi det er _HUN_ som bestemmer. Trist når objektiviteten forsvinner. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Den første slettingen tror jeg delvis var en tabbe. Den ble gjort uten referanse til mine tidligere tråder om at jeg var syk. Da var det bare en rar tråd om at jeg hadde lagt en kabel. Nå, derimot, har det utviklet seg til en facesaving exercise der hun ikke vil la noe kabelaktig stå, fordi det er _HUN_ som bestemmer. Trist når objektiviteten forsvinner. Kanskje de tenker at dine første tråder var relevante i og med at du var syk og kanskje trengte råd. Den med kabelen mener de kanskje passer bedre under forum for meldinger.? Grunnen til at jeg reagerer på at tråden din ble slettet er at de tåler så mye mer dritt av annen karakter. 0 Siter
nick Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 Kanskje de tenker at dine første tråder var relevante i og med at du var syk og kanskje trengte råd. Den med kabelen mener de kanskje passer bedre under forum for meldinger.? Grunnen til at jeg reagerer på at tråden din ble slettet er at de tåler så mye mer dritt av annen karakter. Du gir dem for mye kreditt. Nærtagende, hevngjerrige kjerringer, det er det vi har med å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.