Gå til innhold

WTF?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de slettet kabeltråden min???? Så det er ikke tillatt å fortelle dolerne at man har blitt frisk etter å hatt ukelang diarè som holdt på å sende meg i kne?

Naut!

Gjest Moderator
Skrevet

Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det).

Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette.

Gjest best wishes
Skrevet

Fortsatt god bedring. Foreslår forøvrig at du reserverer detaljene rundt din tilfriskningsprosess for dine nærmeste (dersom de har lyst til å høre om det).

''Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette.''

Inkluderer det dolerne også?

Skrevet

Drit i å lese det du ikke tåler da. ;-)

Så lenge folk ikke er trollete med hverandre, så er det ingen grunn til å gå amok med delete-tasten.

Skrevet

No shit!

Gjest Moderator
Skrevet

''Vi i redaksjonen ønsker ikke å lese mere om dette.''

Inkluderer det dolerne også?

Redaksjonen avgjør hva som slettes.

Gjest dinglebær i r
Skrevet

Redaksjonen avgjør hva som slettes.

men å hetse enkelte som gjøres iblant er ok???jaja....tydelig hvem som betaler for dette(og må jeg minne om at alle fagsvar utenom psykiatri koster oss også???)

Skrevet

Puddinger!

Ikke tvil om kjønnet bak webnicket. Vente til Jakten på kjærligheten er ferdig før dere sensurerer.

Patetisk!

AneM1365380603
Skrevet

Puddinger!

Ikke tvil om kjønnet bak webnicket. Vente til Jakten på kjærligheten er ferdig før dere sensurerer.

Patetisk!

Jeg er enig med deg. Det var en merkelig avgjørelse.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det var en merkelig avgjørelse.

Den første slettingen tror jeg delvis var en tabbe. Den ble gjort uten referanse til mine tidligere tråder om at jeg var syk. Da var det bare en rar tråd om at jeg hadde lagt en kabel.

Nå, derimot, har det utviklet seg til en facesaving exercise der hun ikke vil la noe kabelaktig stå, fordi det er _HUN_ som bestemmer.

Trist når objektiviteten forsvinner.

AneM1365380603
Skrevet

Den første slettingen tror jeg delvis var en tabbe. Den ble gjort uten referanse til mine tidligere tråder om at jeg var syk. Da var det bare en rar tråd om at jeg hadde lagt en kabel.

Nå, derimot, har det utviklet seg til en facesaving exercise der hun ikke vil la noe kabelaktig stå, fordi det er _HUN_ som bestemmer.

Trist når objektiviteten forsvinner.

Kanskje de tenker at dine første tråder var relevante i og med at du var syk og kanskje trengte råd. Den med kabelen mener de kanskje passer bedre under forum for meldinger.?

Grunnen til at jeg reagerer på at tråden din ble slettet er at de tåler så mye mer dritt av annen karakter.

Skrevet

Kanskje de tenker at dine første tråder var relevante i og med at du var syk og kanskje trengte råd. Den med kabelen mener de kanskje passer bedre under forum for meldinger.?

Grunnen til at jeg reagerer på at tråden din ble slettet er at de tåler så mye mer dritt av annen karakter.

Du gir dem for mye kreditt. Nærtagende, hevngjerrige kjerringer, det er det vi har med å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...