Gjest ukjent på dol Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Jeg har vært til røntgen undersøkelse og måtte derfor ta 2 Toilax tabletter midt på dagen og 2 på kvelden i går. (Jeg tok dem kl 14 og kl 22.) Tok ikke klysteret som var med da det kom av seg selv. Nå enda, kan jeg ikke spise eller drikke for det kommer rennende ut igjen. Er disse tablettene så sterke at jeg ikke skal få i meg mat på lenge? Øynene er også såre, om det har noen sammenheng. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Det vil gå noen dager før du er helt i gjenge igjen. Jeg er dårlig i 3-4 dager, men jeg reagerer sterkt på toilax. De fleste kjenner det 1-2 dager. 0 Siter
Gjest Justini Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Ja, det kan gå noen dager før magen er helt i lage igjen. De er nokså sterke. Det er derfor du aldri skal ta avføringstabletter uten at det er høyest nødvendig. Tas det for ofte kan hele fordøyelsessystemet ødelegges. "God bedring"! 0 Siter
Gjest ukjent på dol Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1227636918' post='4024093] Det vil gå noen dager før du er helt i gjenge igjen. Jeg er dårlig i 3-4 dager, men jeg reagerer sterkt på toilax. De fleste kjenner det 1-2 dager. Bruker du å gå på jobb etter å ha tatt toilax? Jeg skal være ute hele dagen i morgen uten tilgang på toalett, det går vel ikke særlig godt vel? 0 Siter
Gjest ukjent doler Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Ja, det kan gå noen dager før magen er helt i lage igjen. De er nokså sterke. Det er derfor du aldri skal ta avføringstabletter uten at det er høyest nødvendig. Tas det for ofte kan hele fordøyelsessystemet ødelegges. "God bedring"! Ikke om jeg skal ta sånt flere ganger! Dette er jo rene torturen. Tisser glassbiter gjør jeg også pga cystoskopi (titter gjennom urinrøret) Må kanskje melde pass på jobb i morgen da jeg skal være utendørs? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Bruker du å gå på jobb etter å ha tatt toilax? Jeg skal være ute hele dagen i morgen uten tilgang på toalett, det går vel ikke særlig godt vel? Toilax er rene torturen ja, ihvertfall en slik hestekur. Tipper at du er bedre i morgen, det pleier ikke å sitte i dagesvis. Man kan vel regne seg som tømt etter en hel dag med løs mage..sist jeg skulle i røntgen fikk jeg også beskjed om å bruke toilax slik du har gjort. Jeg fikk en annen type klyster på apoteket som ikke gir samme langvarige effekt som toilax. Det fungerte like greit heldigvis. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.