Gå til innhold

Utenlandsk nettbutikk med (kule) klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne gjort unna noen innkjøp fra skrivebordet. Det dreier seg om julegaver til tantebarn i alderen 10-16 år. Minst et par av dem ønsker seg kule klær.

Linker?

Skrevet

Det var altfor lite info. Kjønn, hviken stil, ikke minst beløp!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227635196' post='4024062]

Det var altfor lite info. Kjønn, hviken stil, ikke minst beløp!

ja det kan du si.

Jenter og gutt.

Tøff stil? Eller sånn helt vanlig? Vet ikke helt jeg.

Jeg kikket på Burton, Volcom og noe sånt til gutten i går . Fant en amerikansk butikk med bra utvalg og greie priser, men de hadde fraktpriser som var hinsides.

Skrevet

ja det kan du si.

Jenter og gutt.

Tøff stil? Eller sånn helt vanlig? Vet ikke helt jeg.

Jeg kikket på Burton, Volcom og noe sånt til gutten i går . Fant en amerikansk butikk med bra utvalg og greie priser, men de hadde fraktpriser som var hinsides.

Høye fraktpriser er dumt :(

Skrevet

Det var en helt ufattelig samling av disgusting gutteklær *pjuk*

Men jeg får se på woman og girls, og håpe at utvalget er bedre der... Du har jo reklamert for dette før, og det kan ikke være uten grunn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...