Gå til innhold

Tung periode?

Anbefalte innlegg

Gjest Megliten

Hei! Jeg er ei jente på 22 år. Jeg er litt usikker på hvorfor jeg føler meg slik, og om det er bare meg som overdriver dette her. Jeg tør ikke snakke med min fastlege om dette, da jeg akkurat har skiftet lege og så videre. Jeg føler jeg tenker mye, og at jeg er en del trist, eller likegyldig om jeg skal få si det slik. Det varierer hvordan jeg har det, og ingen dager er like (Dette er vel normalt for alle, men føler det svinger veldig). Har hatt ett vanskelig forhold i denne tiden, med mye skuffelse og mye motgang. Dette har medført at jeg føler jeg ikke kan stole på personer, og at jeg ikke er slik som alle andre på en måte. Dette forholdet er brutt nå for ca ett år siden. Jeg har også vært mye syk, mye trøtt og føler jeg har hatt vanskelig med å konsenterere meg om både skole og jobb. Mangler den motivasjonen for å kunne fortsette med skolen, og er veldig usikker på om det er det rette, og hva jeg skal gjøre videre! I den siste tiden har jeg også våknet flere netter og jeg har ikke fått sovet etterpå. Det hender også at jeg våkner en time halvannen før vekkerklokken skal ringe. Kan du si om det i det hele tatt er noe vits for meg å oppsøke hjelp med dette, eller om det bare er jeg som blåser opp bagateller? Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319036-tung-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...