Gjest xbellax Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Hva i alle dager er poppis for en 7 år gammel jente? Hun er veldig jentete, mye rosa og dill. Og hun har alt fra før! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 En lilla maskin til å tre perler inn på håret. Det har også kommet noen nye små runde perler, til å legge i brett, spraye på vann, la de tørke, også er de ferdig. Det er noe lignenes som nobbyperler. Dette er to ting mine nieser ønsker seg, de er 8 og 10 år... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 En lilla maskin til å tre perler inn på håret. Det har også kommet noen nye små runde perler, til å legge i brett, spraye på vann, la de tørke, også er de ferdig. Det er noe lignenes som nobbyperler. Dette er to ting mine nieser ønsker seg, de er 8 og 10 år... Heter dette noe spesielt? Vet du hvor man får fatt i sånt? 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Heter dette noe spesielt? Vet du hvor man får fatt i sånt? Toys r us har ihvertfall.Jeg har sett det i mange andre lekebutikker også. Husker ikke hva det heter, desverre. Tror begge deler er ganske nytt, så hvis du spør i en lekebutikk skjønner de sikkert hva du mener. Jeg kan søke litt på nettet, og se om jeg finner en link til et bilde... 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Heter dette noe spesielt? Vet du hvor man får fatt i sånt? Den til perler i håret står på side 66. Den ser blå ut på nettet, men den er egentlig lilla (mener jeg å huske...) Esken er rosa, med en blånd jente... 149,- kroner Bindeez heter de perlene, og står på side 96. ¨ Linken til lekekatalogen til Toys er her: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwphrh#/page96/ 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Heter dette noe spesielt? Vet du hvor man får fatt i sånt? *lete i katalogen* Den heter Girl Crush hårextensionsalong, og koster 249 kr på Toys r us. Side 115 i katalogen. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1227645436' post='4024216] *lete i katalogen* Den heter Girl Crush hårextensionsalong, og koster 249 kr på Toys r us. Side 115 i katalogen. Snille dere er! Takk! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Den til perler i håret står på side 66. Den ser blå ut på nettet, men den er egentlig lilla (mener jeg å huske...) Esken er rosa, med en blånd jente... 149,- kroner Bindeez heter de perlene, og står på side 96. ¨ Linken til lekekatalogen til Toys er her: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwphrh#/page96/ Takk!! 0 Siter
damedamen Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Billetter til kino/teater el lign? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.