Gå til innhold

Julegave til 7 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er poppis for en 7 år gammel jente? Hun er veldig jentete, mye rosa og dill. Og hun har alt fra før!

Gjest Løveføtter
Skrevet

En lilla maskin til å tre perler inn på håret. Det har også kommet noen nye små runde perler, til å legge i brett, spraye på vann, la de tørke, også er de ferdig. Det er noe lignenes som nobbyperler. Dette er to ting mine nieser ønsker seg, de er 8 og 10 år...

Skrevet

En lilla maskin til å tre perler inn på håret. Det har også kommet noen nye små runde perler, til å legge i brett, spraye på vann, la de tørke, også er de ferdig. Det er noe lignenes som nobbyperler. Dette er to ting mine nieser ønsker seg, de er 8 og 10 år...

Heter dette noe spesielt? Vet du hvor man får fatt i sånt?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Toys r us har ihvertfall.Jeg har sett det i mange andre lekebutikker også. Husker ikke hva det heter, desverre. Tror begge deler er ganske nytt, så hvis du spør i en lekebutikk skjønner de sikkert hva du mener. Jeg kan søke litt på nettet, og se om jeg finner en link til et bilde...

Gjest Løveføtter
Skrevet

Den til perler i håret står på side 66. Den ser blå ut på nettet, men den er egentlig lilla (mener jeg å huske...) Esken er rosa, med en blånd jente... 149,- kroner

Bindeez heter de perlene, og står på side 96. ¨

Linken til lekekatalogen til Toys er her:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwphrh#/page96/

Skrevet

*lete i katalogen*

Den heter Girl Crush hårextensionsalong, og koster 249 kr på Toys r us. Side 115 i katalogen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1227645436' post='4024216]

*lete i katalogen*

Den heter Girl Crush hårextensionsalong, og koster 249 kr på Toys r us. Side 115 i katalogen.

Snille dere er! Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...