Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det er noe som vil vare lenge, men hun velger han nok siden han er der.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

11

• Lotte :o)

6

• AneM1365380603

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun virker ikke så veldig impulsiv hun der Ragnhild, nei:)

Hun sa jo at hun brukte å ha orden på dagene om hva som skulle gjøres..... så det å være spontan er nok ikke henne :)

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener...Men det er vel en sånn fornuftig en Ragnhild vil ha...tydeligvis? Hun virker litt sånn "tørrpinne" selv, ja..:-p Ikke noe plunder i valsen der på gården:)

Nei, hun måtte jo planlegge og "line" opp dagene. Måtte ha fastsatt hver dag hva hun skulle gjøre :P

Skrevet

Tror jeg skjønner hva du mener...Men det er vel en sånn fornuftig en Ragnhild vil ha...tydeligvis? Hun virker litt sånn "tørrpinne" selv, ja..:-p Ikke noe plunder i valsen der på gården:)

godt mulig, men unner henne et skikkelig nyp før hun slår seg til ro med en sånn fyr som Håvard

Skrevet

Tror ikke det er noe som vil vare lenge, men hun velger han nok siden han er der.

"Hun velger ham nok siden han er der", hi hi, håper hun har noen følelser for ham også da..

Skrevet

"Hun velger ham nok siden han er der", hi hi, håper hun har noen følelser for ham også da..

Det hadde jo vært det beste hehe

Gjest denimbird
Skrevet

Hun sa jo at hun brukte å ha orden på dagene om hva som skulle gjøres..... så det å være spontan er nok ikke henne :)

Je, jeg fikk med meg det:-p På meg virker det litt rigid...

Gjest denimbird
Skrevet

Nei, hun måtte jo planlegge og "line" opp dagene. Måtte ha fastsatt hver dag hva hun skulle gjøre :P

Ja, hehe, merket meg det. Virker litt kjedelig og "tvangsaktig" på meg. Men hvis hun trives med det, så...Det er kanskje nødvendig også, å planlegge alle dagens gjøremål når man driver gård? Det er jo sikkert mye som må gjøres. (Glad det ikke er meg;))

Skrevet

Neeei, hun er jo ikke tvunget til å velge han selv om det bare er han igjen vel

Jeg tror hun velger han bort og kontakter han som reiste istedenfor......

Se og hør røper jo også litt på forsiden nå...

Gjest denimbird
Skrevet

Det må hun vel ha, siden hun har beholdt ham så lenge;)

Skrevet

Åsmund??? Ingen som heter det der?!

nei, det var meg som var på bærtur:-)

Skrevet

Når man sammenligner med morten, som det var litt futt i, så virker han bare såå eplekjekk og snusfornuftig, men det passer muligens greit sammen med Ragnhild, tror bare hun ville fått sprita opp hverdagen sin litt ved å få morten inn i den

Morten var en forvokst guttevalp.

Skrevet

Han er artig!

Heller en handy og artig utgave, enn en dønn kjedelig tørrpinn!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg må spørre deg om noe siden du er trønder.. Ola har ikke noe typisk trønderdialekt?

Skrevet

Jeg må spørre deg om noe siden du er trønder.. Ola har ikke noe typisk trønderdialekt?

Hainn e itj trønder!

Han er fra Surnadal. :)

AneM1365380603
Skrevet

Hainn e itj trønder!

Han er fra Surnadal. :)

He he, så der dreit jeg på draget. Syntes det var litt trønder over det, men så er det litt merkelig sleng og rare ord her og der. F eks sier han "å prek".

Skrevet

Ola er fra Surn'darn, ikke fra Trondheimsområdet. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Ola er fra Surn'darn, ikke fra Trondheimsområdet. :o)

Men Morten er trønder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...