Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, så der dreit jeg på draget. Syntes det var litt trønder over det, men så er det litt merkelig sleng og rare ord her og der. F eks sier han "å prek".

Jeg har en kompis fra nesten samme traktene. Skjønner omtrent ikke en dritt av hva han sier når han har vært hjemme ei helg. ;)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

11

• Lotte :o)

6

• AneM1365380603

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

*Grøss* Ja.

Hvorfor grøsser du?-)) Jeg synes i grunnen han var morsom, og jeg tipper han var litt anspent i forhold til at alt han sa ble filmet. Jeg ser for meg at han er en morsom type i rl :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har en kompis fra nesten samme traktene. Skjønner omtrent ikke en dritt av hva han sier når han har vært hjemme ei helg. ;)

Han er litt vanskelig å forstå, ja. Jeg følte at det var noe trøndersk over dialekta hans.

Det er en fra Bjugn på arbeidsplassen til mannen min, og folk sliter visst veldig med å forstå han.

Skrevet

Morten var en forvokst guttevalp.

Så heller en forvokst guttevalp enn en forståsegpåer som Håvard...altså hvis jeg skulle velge da..

Skrevet

Hvorfor grøsser du?-)) Jeg synes i grunnen han var morsom, og jeg tipper han var litt anspent i forhold til at alt han sa ble filmet. Jeg ser for meg at han er en morsom type i rl :o)

Jeg grøsser fordi jeg har en eks-svoger som var noe samme typen, bare mye verre og det var umulig å oppholde seg i samme rom som ham i mer enn korte stunder. Han var bajas hele tiden, var bare en forvokst guttunge og tok ekstremt stor plass. Overhodet ikke min type.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg grøsser fordi jeg har en eks-svoger som var noe samme typen, bare mye verre og det var umulig å oppholde seg i samme rom som ham i mer enn korte stunder. Han var bajas hele tiden, var bare en forvokst guttunge og tok ekstremt stor plass. Overhodet ikke min type.

Jeg fikk aldri slike tanker om Morten, selv om jeg synes han oppførte seg barnslig da han reiste. Det å være bajas hele tiden blir jo selvsagt slitsomt, men jeg fikk inntrykk av at Morten kunne føre skikkelige samtaler også :o)

Han er langtfra min type da, men sikker en fin kompis. Jeg har kun sett to mannfolk jeg kunne vurdert der, og det er Silje sine friere Andreas og Jonas.

Skrevet

Ragnhild kan vel strengt tatt bare velge Håvard ;O)

Hadde jeg vært Ragnhild, så tror jeg at jeg hadde valgt "ring en venn" i den situasjonen...

Gjest rakettiræva
Skrevet

Når man sammenligner med morten, som det var litt futt i, så virker han bare såå eplekjekk og snusfornuftig, men det passer muligens greit sammen med Ragnhild, tror bare hun ville fått sprita opp hverdagen sin litt ved å få morten inn i den

Hvis det de viser i serien er representabelt for Ragnhild, må det nok sterkere lut til enn Morten for å få sprita opp henne.

Skrevet

Ragnhild er jaggu meg sprek i kjeften gitt.

"Jeg veit det er stygt å bruke slike ord, men det her var dritkult"

LOL!

LOL, ja det var sannelig grovt, du! ;-)

Skrevet

Jeg tror Ragnhild kommer til å reise på tur med Håvard, men de kommer til å bo på hvert sitt rom under hele turen. De kommer til å ha et stramt program alle dagene, og hennes standard kommentar til alt som skjer er "hyggeleg".

Ps: hvorfor snakket alle venninne hennes annen dialekt??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...