Gå til innhold

Lyst til å være slem!

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama
Skrevet

Til tross for mitt dustete nick er jeg en snill og veloppdragen dame. Jeg er hensynsfull, diplomtisk, empatisk og det som "verre" er.

_Men_...... jeg har av og til _så_lyst til å være slem. Bare gi f*** og si ting rett ut uten å være hverken høflig eller hensynsfull. Jeg får det bare ikke til!

Senest jeg opplevde dette behovet var på mitt lokale apotek hvor ikke mindre enn tre ansatte hold på med èn kunde, mens to andre svimset rundt. Den ene tørket visst støv i plasterhylla (eller noe). Alt dette mens køen av kunder bare vokste. Jeg hadde det travelt og hadde _så_ lyst å blåse ut min frustrasjon! Istedet bet jeg kjevene sammen og bannet innvendig...

Lurer meg på hvordan det føles å eksplodere i det offentlige rom. Fy flate så lyst jeg har til å finne det ut selv, men dobbelt fy flate så sikker jeg er på at det neppe kommer til å skje.

Til dere som tør sånt: Er det så deilig som jeg innbiller meg?

Skrevet

Nei, det er stort sett dumt å eksplodere i det offentlige rom.

Det man kan si er f.eks: Kan dere åpne en ny kasse, jeg har dårlig tid.

Gjest sinnataggen på en dårlig dag
Skrevet

deilig der og da,men kan bli pinlig i ettertid...spørs hvor langt man strekker det.men en kommentar her og der kommer nok,uten at jeg angrer!så lenge jeg kan stå for det neste gang vi møtes,så er det greit for min del:) og litt deilig og:P

Skrevet

nei...egentlig ikke. Jeg blir litt flau etterpå, selv om jeg vet at jeg har rett.

Nå er ikke jeg av de verste, men det skjer at jeg kommer med noen bitende kommentarer i slike situasjoner ja.

Skrevet

Bruker selv alltid køene til å ta livet mer ro... Kanskje et tips neste gang du er stresset?

Det er tross alt ikke så mye man kan gjøre allikevel. Er jeg allikevel svært presset på tid, prøver jeg å hinte litt ved å gjøre meg ekstra synlig (ved å bevege meg litt, istedet for å stå i ro) som kunde, slik at de skal se at noen venter og trenger ekspedering.

Gjest dustedama
Skrevet

Be de dra til helvete, det pleier å hjelpe. :-)

Det var akkurat det jeg gjorde! Bare så synd de ikke er tankelesere ;-)

Gjest dustedama
Skrevet

Nei, det er stort sett dumt å eksplodere i det offentlige rom.

Det man kan si er f.eks: Kan dere åpne en ny kasse, jeg har dårlig tid.

''Nei, det er stort sett dumt å eksplodere i det offentlige rom.''

Det er vel det som holder meg igjen ja.

''Det man kan si er f.eks: Kan dere åpne en ny kasse, jeg har dårlig tid.''

Jeg holdt på å spørre: Er det _virkelig_ nødvendig at dere er tre om én kunde når vi er så mange som venter?

Men selv ikke det fikk jeg meg til. Istedetfor gikk det hardt utover blodtrykket mitt.......

Skrevet

Det var akkurat det jeg gjorde! Bare så synd de ikke er tankelesere ;-)

Eg har vært på masse kurs og der sier de (overbetalte hyklerne) at vi må "få _det_ ut"!

Tankelesing er for pingler, du må slå i bordet eller rive ned noen hyller eller lignende, så skal du se at du får hjelp med en gang!

Skrevet

Søren og! ;)

Men det hender jeg sprekker og blir ganske ufin likevel ;o)

Gjest dustedama
Skrevet

Eg har vært på masse kurs og der sier de (overbetalte hyklerne) at vi må "få _det_ ut"!

Tankelesing er for pingler, du må slå i bordet eller rive ned noen hyller eller lignende, så skal du se at du får hjelp med en gang!

''Tankelesing er for pingler, du må slå i bordet eller rive ned noen hyller eller lignende, så skal du se at du får hjelp med en gang!''

Noe i meg _har_ jo lyst til å gjøre noe lignende, men har en følelse av at det eneste jeg da hadde fått hjelp til da, var å pelle meg ut.

_Tanken_ er dog ganske besnærende ;))

Skrevet

''Tankelesing er for pingler, du må slå i bordet eller rive ned noen hyller eller lignende, så skal du se at du får hjelp med en gang!''

Noe i meg _har_ jo lyst til å gjøre noe lignende, men har en følelse av at det eneste jeg da hadde fått hjelp til da, var å pelle meg ut.

_Tanken_ er dog ganske besnærende ;))

Jeg tror mest på å få aggresjonen ut i et mosjonsenter enn på apoteket. Det viser seg bare at ekspeditøren er mere rappkjefta tilbake, også står du bare der med skjegget fuldt av postkasser, og halen mellom beina.

Gjest dustedama
Skrevet

Jeg tror mest på å få aggresjonen ut i et mosjonsenter enn på apoteket. Det viser seg bare at ekspeditøren er mere rappkjefta tilbake, også står du bare der med skjegget fuldt av postkasser, og halen mellom beina.

Har også hørt om de som anskaffer seg en boksesekk hjemme -med godt resultat :P

Skrevet

Har også hørt om de som anskaffer seg en boksesekk hjemme -med godt resultat :P

Ja, alt annet enn å frike ut på apoteket;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...